musikk til trening

lucillen

Elsker forumet
hvilke musikk trener dere til ?

Jeg ser på tv når jeg trener ,hehehe[8D] Men ellers hører jeg på all slags rock som får hjerte til å pumpe[:D] Bon jovi og muse og kanskje litt sånn god gammeldags åge[8D]

spennende... mista nettop mp3 en min så spilleliste har jeg ikke at the moment.. men GODE trenings sanger for meg er for eksempel..

up- beat sanger til løping

ambitions- donkeyboy
true blood SANGEN
pink sanger (hun er så sinna;:)
single ladyes...
muse
rockstar til rihanna er kjempe god å løpe til...
til tider liker jeg rap fordidet er en gjevn rytme.. mens til intervaller liker jeg

jeg liker rolige sanger til styrketrening
lost
only the good die young
remember when
who says
you said something- PJ harvey
crazy nights med kurt..
generelt alt med kurt

musikk er det viktigste med hele treninger syns jeg... dårlig musikk gir dårlig kjedelig trening:) varierer jo veldig.. men kommer også en del ann på humøret...

ORIGINAL: Mammaen_til_Marcus

Jeg ser på v når jeg trener ,hehehe[8D] Men ellers hører jeg på all slags rock som får hjerte til å pumpe[:D] Bon jovi og muse og kanskje litt sånn god gammeldags åge[8D]

hehe.. ser på tv.. hva slags trening er det;)

Jeg har en 90 talls kavalkade på mp3 spilleren min, go' låter som gir energi og som jeg har gode minner av.

90 talls musikk tror jeg må være det beste å trene til , helt utrolig hvor mye energi en gang få

ORIGINAL: lilyofthevaley

Jeg ser på v når jeg trener ,hehehe[8D] Men ellers hører jeg på all slags rock som får hjerte til å pumpe[:D] Bon jovi og muse og kanskje litt sånn god gammeldags åge[8D]

Ja? Jeg ser på tv mens jeg trener,jeg trener og ser på tv samtidig[;)] det er vel ikke så vanskelig å skjønne da[8D]

ORIGINAL: lilyofthevaley

Ja? Jeg ser på tv mens jeg trener,jeg trener og ser på tv samtidig[;)] det er vel ikke så vanskelig å skjønne da[8D]

jeg mente det ikke sånn... bare lurte på om du trente sånn treningsvideo på tven vettu.. 30 days eller anna...

eller om du trente forran tven
eller åssen type trening du hadde der forran tven din lissom...

jeg trener senter.. som jeg egentlig trodde var litt fancy.. men i går var jeg på ett digert ett der hadde de tveer på alle veggene ! DA SNAKKER VI " tv mens vi trener" MORRO:)

Back
Topp