Musikk til magen

Isbjørnungen

Flørter med forumet
*Aprilbaby 2018*
Spiller dere noe musikk til babyen i magen? Hvilken musikk og hvordan spiller dere den?

Jeg var veldig glad i Puff den lille dragen da jeg var yngre, så jeg spiller den et par ganger for dagen. Setter bare høyttalerne på mobilen inntil magen og spiller sangen på passe volum. Hun pleier å ligge ganske stille mens sangen spiller, og så romsterer hun litt rundt etterpå. Har valgt å tolke det som at hun liker lyden :rolleyes: Tenker det kan være kjekt å ha noen lyder hun kjenner igjen når hun kommer ut.

Her hører jeg mest på lokale radiokanalen for ungdom og nyeste hits [emoji4] men synger masse barnesanger med storebror så kommer vel å huske Mikkel rev sangen godt for det er favoritten hans [emoji4] sant bjørnen sover.

Spiller ikke musikk spesielt for babyen, men han hører jo de kjente nattasangene som jeg synger til storesøsken på kvelden:)

Hører ofte på musikk, men ikke tenkt på å holde mobilen inntil magen.
ELSKER Puff Den Lille Dragen jeg også. Den er så fin. ❤️

Blir nok å få høre nattasangene til storebror eller radioen bare her og, men de sier jo at babyen skal kjenne igjen slikt når en kommer ut. Så ingen dum ide :)

Back
Topp