Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke nødvendigvis til fødselen, det ser jeg isåfall an. Jeg har brukt musikken mye allerede, spesielt på kveldstid. Også kommer vi jo til å bli på sykehuset noen dager. Godt med litt beroligende musikk da, både for oss og ungen. Og jeg innbiller meg at siden ungen kjenner sangene fra før, så kanskje han blir beroliga av den..?All ære til dere som vil ha musikk under fødselen. Tror jeg kommer til å hyle så høyt at det overdøver musikken, haha.
Synes forresten den skiva til Beck er bra, og Sivert Høyem.
Da jeg var på omvisning hadde de radioer/cdspillere inne på fødestuene, så det er nok ikke noe problem. Og jordmødrene prater vel ikke så mye hele tida, så jeg ser ikke at ørepropper skulle være noe problem der. Vi har pakka med en sånn music angel-høytaler bare.Åh, det tenkte jeg å spørre om...får man høre på musikk når fødselen er i gang altså? Kunne tenkt meg å ha i en ørepropp, men tenkte kanskje det ikke gikk siden man jo må høre hva jordmor sier![]()