Musikk til fødsel

Løvetann1

Gift med forumet
Oktoberskattene 2015
Noen som har tenkt på om dere skal ha med musikk til fødselen?
Tenker på å ha med selv, siden jeg vet fra tidligere at musikk gir meg noe å fokusere på utenfor kroppen, og jeg tror det kan hjelpe meg gjennom noe av smerten. (Pleier for eksempel ha med meg iPoden når jeg skal til tannlegen, gjør underverker! :) )
Hva slags musikk ville dere hatt med dere?

hadde bare på radion i bakgrunn sist :p fikk ikke med meg det uansett.. så samme åssen musikk :P

Så lenge mannen IKKJE synger, så klarer eg meg igrunnen lenge... ;)

Tar med iPhonen (Spotify og radio) + Music Angel'en bare for sikkerhets skyld. Liker ikke at samboer skal måtte høre på pustingen og pesingen min i flere timer uten bakgrunnslyd :P

Tviler på at jeg bryr meg om det er musikk eller ikke ;)

Gutt født 09
Lillebror ventes aug/sept

Jo mindre støy og styr rundt meg, jo bedre e d. Stakkars den som bynn å sett på radio el musikk på fødestua;-)

Jeg fikser ikke lyd så godt når jeg føder, hehe...ba alle være stille sist når rienen herjet på det værste. Jordmor skravlet som en foss og fikk til slutt klar melding om at jeg måtte ha det stille!! He,he, vanligvis skravler jeg mye og elsker at andre skravler og har alltid på musikk....men altså ikke når jeg føder!

Var bare irriterende med musikk sist, trur ikke det blir no denne gang heller :-P

Back
Topp