Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig med baby og hundVi er glad i klassisk musikk. Kan ikke synge selv. Så jeg skal ikke synge. Men litt klassisk musikk kommer baby å høre.
Vet ikke om jeg skal spille musikken på magen men vi skal til konserter og opera og hører jo litt musikk hjemme også.
Men baby kommer å høre mest kommandoer til hunden, hehe. Vi har litt bøllete hund som får masse trening. Så “sit”, “bli”, “slipp” osv blir “musikken” til baby.
Så bra at babyene kan høre sammenSynger masse til jenta mi på 1 år, så baby får også klare seg med bæ bæ lille lam og lille Petter edderkopp
45 min hver vei er lenge ja. For meg så er det Ed Sheeran hvis jeg hører på musikkIngenting direkte på magen, men jeg og knøttet hører på klassisk musikk når vi pendler til og fra jobb. Har gjort det de tre siste ukene, for det er musikk jeg liker uansett. Og noe "må" jeg jo høre på i bilen de 45 minuttene hver vei
Heldigvis er det snø- og isfritt på veiene nåSå bra at babyene kan høre sammen
45 min hver vei er lenge ja. For meg så er det Ed Sheeran hvis jeg hører på musikk