Musikk i bryllup.

Vi hadde Band :) har hvert i flere bryllup med dj, og må ærlig innrømme at det var utrolig dårlig! Stemningen blir noe helt annet med live musikk;)

Men alt er jo smak og behag!

Hadde en "spelemann" :) Var utrolig gøy med live musikk. Mine foreldre spanderte han på oss da :D

Hadde dj og det tok heilt av. Var veldig fornøyde! Trur faktisk samtlige gjester, unntatt ho på krykker stakkars, var innom dansegolvet i løpet av kvelden:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har vært i flere bryllup som bare hadde spilleliste på Spotify, funka egentlig helt greit det, men er kanskje litt ekstra gøy med live musikk :-)

Det aller beste er selvsagt livemusikk! Men på andreplass er det, med mindre du kjenner DJ'en veldig godt, kanske likegreit å lage en spilleliste selv...

Vi hadde dj, like greit egentlig og jeg var den eneste som var misfornøyd men da pga kommunikasjons problemer! var virkelig ikke min type musikk i bryllupet i det hele tatt!

men spørs jo litt på hvilken musikk dere liker og om dere vet om noen flinke band som kan spille i bryllupet deres :)

Bare nevne at med vår spelemann var det aldri tomt på dansegulvet. Onkelen min gikk også i 1 tiden og betalte han for å spille noen timer ekstra ;) Så her gjorde han veldig mye hvertfall. Var sjelden folk bare satt. De fleste dansa. Inkludert min farmor var helt med ;)

Har ikke gifta meg selv enda, men har vært i bryllup både med og uten band.. og det var definitivt mer stemning med livemusikk :) :)

Var i bryllup forrig helg med liveband og det var fantastisk stemning! Nå skal det sies at dette bandet ikke hadde en bestemt spilleliste, men følte seg fram på hva slags musikk folk ville ha og ga oss det :) Ville helt klart hatt live om det passer i budsjettet :)

Nei, spotifyliste

Playlist på laptop koblet til lydanlegget, og en kompis som var ansvarlig for den (slik at man kunne ta forespørsler).
Fungerte helt ypperlig.

Her blir det spotify på anlegg. Sambo og søsken+søskenbarn spiller jo instrumenter alle sammen og de har vel like mange ulike bandprosjekter som det er musikere i familien, så jeg hadde jo håper de kunne øve inn noen sanger og hatt en minikonsert på festen for å få opp stemningen litt osv. De er veldig flinke, og har hatt konserter og spilt på fester før, så det hadde vært veldig gøy.

Back
Topp