lilyofthevaley
Glad i forumet

Har blogget om musikkåret 2011 i dag.
Etter å ha blitt inspirert av et innlegg på radioen i dag, og med dette spør jeg dere.
"Hvilke tre sanger har betydd mest for dere i året 2011".
lilli
i min blogg står mine:)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ååååå *smelt*. Sang du Everything av M Bublé til mannen din i bryllupet? Såååå romantisk. Den er jo bare helt nydelig :Dlillesøster skrev:
Marit Larsen - Vår beste dag. Nydelig versjon... HELT ENIG:)
Kaizers - Hjerteknuser. God sangen:)
Grex Vocalis - Visst skal våren komme. (iiiiik, hehehe)
The Allman Brothers - Jessica. AKKURAT SOM OM DENNE MINNER MEG OM NOE:: VERT MED I NOE PÅ TV???
Den første er Pain of salvation med Trace of blood. I den videoen du har lagt ved her er det klipp fra filmen om frida khalo.. er det tilfeldig? mulig det ikke er den ekte videoen.. men khalo forholder jeg meg lett til:) sangen er ikke ned min gate.. hatt min periode med dream theatre men det ble med to album tror jeg.. for årevis siden:) Samme sjanger vil jeg tippe...
The show must go on. Du har gitt meg dypere mening til denne sangen:) Jeg er fryktelig lei meg for ditt tap, jeg kjenner jeg liker sangen bedre når jeg vet den har hjulpet noen gjennom noe:) Det er godt å ha musikk til sånt.
Motherlover. LOL!!! hehe... Justin er min guilty pleasure..! hehe.. men kremt..
lilyofthevaley skrev:
The Allman Brothers - Jessica. AKKURAT SOM OM DENNE MINNER MEG OM NOE:: VERT MED I NOE PÅ TV???
Det er kjenningsmelodien til Top Gear ;)
lilyofthevaley skrev:
Den første er Pain of salvation med Trace of blood. I den videoen du har lagt ved her er det klipp fra filmen om frida khalo.. er det tilfeldig? mulig det ikke er den ekte videoen.. men khalo forholder jeg meg lett til:) sangen er ikke ned min gate.. hatt min periode med dream theatre men det ble med to album tror jeg.. for årevis siden:) Samme sjanger vil jeg tippe...
The show must go on. Du har gitt meg dypere mening til denne sangen:) Jeg er fryktelig lei meg for ditt tap, jeg kjenner jeg liker sangen bedre når jeg vet den har hjulpet noen gjennom noe:) Det er godt å ha musikk til sånt.
Motherlover. LOL!!! hehe... Justin er min guilty pleasure..! hehe.. men kremt..