Musikk for magen

ForsiktigGlad

Blir kjent med forumet
Det er så mange som snakker om at det er så fint å spille musikk/synge for babyen i magen særlig klassisk musikk skal være stimulerende og fint. Jeg har ikke så fin sangstemme og tør ikke synge høyt ute, men det hender jeg legger høyttaleren til magen og spiller noe jeg liker. Gjør noen flere det samme?

Jeg synger til/med barna mine hver dag så liten i magen er vant med flere klassiske barnesanger pluss de jeg har skrevet selv. :)

Begge jentene mine har personlig godnatt sang blant annet :)

Jeg har ikke noen fin sangstemme jeg heller, men jeg synger for poden likevel. Og det får jo babyen i magen også med seg, to fluer i én smekk ;)

Og du, babyen din synes uansett at du har den vakreste stemmen i verden, så syng i vei :)

Jeg synger til/med barna mine hver dag så liten i magen er vant med flere klassiske barnesanger pluss de jeg har skrevet selv. :)

Begge jentene mine har personlig godnatt sang blant annet :)

Så utrolig koselig at du skriver sangene selv! Imponert! så fint det må være for de små å ha absolutt egne sanger..!!❤️❤️

Jeg har ikke noen fin sangstemme jeg heller, men jeg synger for poden likevel. Og det får jo babyen i magen også med seg, to fluer i én smekk ;)

Og du, babyen din synes uansett at du har den vakreste stemmen i verden, så syng i vei :)

Ja, de sier så at babyen ikke diskriminerer stemmen, de bare koser seg med det musikalske :-) Jeg må prøve å utfordre meg på å synge mer!! Koselig at andre synger også!

Jeg har heller ingen nydelig sangstemme, men jeg synger barnesanger og snakker litt til han <3

Jeg har dilla på Disney musikk for tiden, så det synges i dusjen, og når jeg driver på med husarbeid eller noe, så litt synfing får han nok med seg :-P

Synger nattasang nesten kvar kveld, har til og med fått med samboeren på å synge noken kvelda!:) Utruleg koseleg familiestund<3 Har også i det siste begynt å lese barnebøker høgt!:)

Det er et så fint bilde, så utrolig koselig! Jeg også leste en barnebok høyt her en kveld med tanke på at jeg leste for henne :-) men så er jeg så full av hormoner og følelser og jeg begynte å smågråte av hele seansen, er så flau for det. Men helt enig, det er så fin og koselig stund når man tar seg tid til det <3 Fantastisk at samboeren synger med :D

Jeg har dilla på Disney musikk for tiden, så det synges i dusjen, og når jeg driver på med husarbeid eller noe, så litt synfing får han nok med seg :-P

Hahaha, jeg også synger i dusjen, da tør jeg liksom å synge høyest, for da er det bare babyen og meg som hører :-) Går det i den Frozen sangen Let it go? Gøy at du har dilla på Disney musikk det er jo så mye koselig barnemusikk ❤️

Jeg har heller ingen nydelig sangstemme, men jeg synger barnesanger og snakker litt til han <3

Det er sånn jeg ønsker å ha det. Å snakke med lille perla, å ha daglig samtale og synge litt og at det er til henne. Så vanskelig å få til ordentlig i en hektisk hverdag, men synes sånt er så fint og koselig ❤️ så glad når jeg hører andre gjør det også :-)

Synger en del til kommende storesøsken, babyen hører jo det :-D Og når jeg kjører bil uten andre enn meg og barna :-)

Hahaha, jeg også synger i dusjen, da tør jeg liksom å synge høyest, for da er det bare babyen og meg som hører :-) Går det i den Frozen sangen Let it go? Gøy at du har dilla på Disney musikk det er jo så mye koselig barnemusikk ❤️
Jeg er en fryktelig stor Frozen fan, skulle sett meg i Disneyworld i Orlando, sto å strigråt etter å ha møtt Anna og Elsa :-P Huff, er jo flaut! Men har tatt meg ei pause, så går mest i sanger fra de litt gamlere filmene :-) Men lillegutt har fått Olaf som sin første bamse da :-D
Så blir mye synging når jeg er alene, og prater mye med lillegutt :-)

Jeg synger alltid hvis jeg koser meg eller hvis det går en sang på radioen som jeg kan :) Mannen syntes det er koselig, og babisen må bare finne seg i det :P Kommer mest sannsynlig til å synge nattasanger og andre barnesanger for henne når hun kommer ut <3 Nå har jeg laget en soveliste på Spotify som jeg setter på høyt (gjerne med et headset liggende inntil magen) når jeg slapper av, slik at hun kanskje husker at den musikken er fin å sove til :)

Så utrolig koselig at du skriver sangene selv! Imponert! så fint det må være for de små å ha absolutt egne sanger..!!❤️❤️
Eldste er veldig fornøyd og når hun skjønte sangen var bare hennes. Dem yngste er ikke like imponert enda. Hehe.

Eg syng til guttungen på 2,5. Så har eg fått han til å synge til babyen av og til :) ellers blir det mest synging i bilen.

Back
Topp