Musevondt

Jandia

Glad i forumet
Gjør sååå vondt i musa mi....
Og så strekker det såååå jævlig i siden, akkurat som hold, skjønner?

Noen som vet om dette er normalt???

blir magen din hard også? Tenkte kanskje det kunne være kynnere jeg??

Nah, kynnere har jeg i massevis og bøttevis.
Men de siste dagene har jeg hatt skrekkelig vondt nedentil liksom.

auuuuuuuu

Kanskje det er greier som begynner og ordne seg klar til fødselen din...??????[:D]

jeg har også VANVITTIG ondt i "musa".. hehe.. men jeg tror det er pga bekkenløsninga. er det sånn at det stikker på en måte i beinet inni der?..og gjør vondt å gå, trykke på?sånn har jeg det iallefall, kjenner på en måte veldig press. AUUUUUUUUU:([:'(]

har hadt d i går... sinnsyk til riving i lysken....tror d er bebisen som brøyter vei i bekkenet.
..... hun har også snudd seg mer i føde retning.... så kanskje d som gjør at d river?

Kunne ikke beskrevet det bedre selv![:-] Er akkuratt som hold på venstre side, og da er det ikke annet å gjøre enn å legge seg ut på på høyre seide! Tror kanskje jeg er støl der. Har veldig mye kynnere, og har hatt det siden jeg var 2mnd på vei, men de begynte ikke å gjøre vondt før i 3mnd! Hadde det slik i forrige svangerskap og. Får bare trøste seg med at det er en sterk livmor som jobber![;)] Synes plagene har begynt å eskalere i det siste, er vel fødselen som nærmer seg! Musevondten kjenner jeg også til, kjenner nesten ut som om han holder på og krafser nede der, også stikker det veldig! Masse lykke til! ;) 
Klem AJ

har d også sånn avogtil... er nok bare noe som strekker på seg... plutselig så stikker d skikkelig i sia, og ned i musa=)
er nok ikke noe galt=)

"Godt" å høre at vi er flere.
hehe

Gleder meg veldig til ungen min bestemmer seg for å komme... for nå er jeg støl og øm.

Back
Topp