Musestille i barnehagen

namba

Forumet er livet
I dag ville vi glede Frida, så vi dro hele familien for å hente henne i barnehagen. Jeg kom først. Hun kom løpende mot meg med et stort smil og ga meg en kjempeklem. Hun blir ekstra glad for at jeg kommer siden det har blitt så sjelden de siste 3 månedene. Jeg ba henne se i vinduet, og der fikk hun se at pappaen kom. Da løp hun i mot han for å gi han også en klem. Da fikk hun se at Maja var med. Da ble hun enda gladere - og stolt! Hun tok tak i bilstolen for å hjelpe til med å bære henne inn. Både barn og voksne kom strømmende til for å se, og Frida viste stolt frem lillesøster. Alle flokket seg rundt Maja på golvet og det ble helt stille. Ingen sa noe, ikke en lyd hørtes. Alle bare så på Maja. Det er første gangen jeg har hørt skikkelig stillhet i barnehagen.[:D]

Hehehehe...så herlig! Nei, det er jammen ikke ofte det er stille i en barnehage. Men sånne små babyer får det til vet du[:D]

Hehe. Så hærlig!! [:D][:D][:D] Og det finnes vel lite som overgår en storesøsters stolthet tenker jeg [:)] Julie var strålende fornøyd og stolt da hu fikk vise fram UL bilde av lillebror, så kan bare tenke meg hvordan det er når de faktisk kan vise fram sitt lille søsken [:)]

Så herlig!! De gangene August har vært med og hentet i barnehagen har det blitt alt annet enn stille; klatring på vogna, hopping og napping i armene mine, ørten jenter som flokker seg runt og roper "e det babyen din Johanna, ka han heite, kan ej få kose han" etc

ORIGINAL: lenemor

Så herlig!! De gangene August har vært med og hentet i barnehagen har det blitt alt annet enn stille; klatring på vogna, hopping og napping i armene mine, ørten jenter som flokker seg runt og roper "e det babyen din Johanna, ka han heite, kan ej få kose han" etc

Det var ikke samme behovet for klatring og masing når Maja var så tilgjengelig. Barna var så flinke. Alle bare satt ved bilstolen og kikket. Det var ikke engang noen som prøvde å ta på henne (unntatt Frida da;). Frida bemerket at det var ei jente som ikke hadde kommet for å se, så de ropte på henne og da hun kom var hun også helt bergtatt.[:D]

Åhhh så herlig!! Det er så kjekt med stolte storesøsken!!!

hehe.. så herlig!! [:)] her blir det langt fra stille når julie er med i bhg.. da blr alle helt turbo og alle skal showe og "Imponere" denne lille bbabyen i bilstolen..[8D] helt til malin kommer og spør om jeg vær så snill kan ta med julie hjem (im vi leverer...hun må liksom poengtere ovenfor meg at julie er litt liten til å gå i bhg nå)

ORIGINAL: Trillemor82

hehe.. så herlig!! [:)] her blir det langt fra stille når julie er med i bhg.. da blr alle helt turbo og alle skal showe og "Imponere" denne lille bbabyen i bilstolen..[8D] helt til malin kommer og spør om jeg vær så snill kan ta med julie hjem (im vi leverer...hun må liksom poengtere ovenfor meg at julie er litt liten til å gå i bhg nå)

[:D][:D]

Back
Topp