Musejager?

Litt Bitch?

Glad i forumet
Noen som har erfaring med dette? Vi er så plaget med mus og jeg har bare helt hætta[&:]. Noen andre gode tips mottas med stor TAKK

Like før jeg også truer med det nå. HVa gjorde dere da?

Jeg skal kjøpe sånne museskremmere som de har på Clas Ohlson, koster en del men jeg gjør ALT for ikke å få mus i hus. Er livredd de små krypa !!!!!!!!!!

hva med sånn råtte gift? eller muse fanger? 

Hadde dødd jeg da tror jeg. Gikk2 mnd der jeg ikke gikk alene på badet, da sambo hadde fått mus i vaskemaskina !!!!!!!!!!!!

Det er akkurat det som er problemet mitt også. Livredd for at jeg skal se/høre mus når jeg bærer på Isak for aner ikke hva jeg kan gjøre. Klarer ikke å se bilde av eller se de på tv engang. Får pustebesvær. Vi har prøvd disse jagerne de selger på Clas ohlson men er ikke sikker på om de virker. Har ikke hørt så mye som tidliger ei veggene, men vi hadde ei mus under kjøkkenbenken når vi satte opp musjageren og den tok ikke akkurat av for å si det slik. Gikk i fella tilslutt. Jeg holder seriøst på å bli gal.[&:]

ORIGINAL: Litt Bitch?

Det er akkurat det som er problemet mitt også. Livredd for at jeg skal se/høre mus når jeg bærer på Isak for aner ikke hva jeg kan gjøre. Klarer ikke å se bilde av eller se de på tv engang. Får pustebesvær. Vi har prøvd disse jagerne de selger på Clas ohlson men er ikke sikker på om de virker. Har ikke hørt så mye som tidliger ei veggene, men vi hadde ei mus under kjøkkenbenken når vi satte opp musjageren og den tok ikke akkurat av for å si det slik. Gikk i fella tilslutt. Jeg holder seriøst på å bli gal.[&:]

Å nei trodde de hjalp jeg. Såg for meg at jeg nå skulle bli kvitt alt som heter mus. Har full medfølelse med deg, irrasjonelt å være så fryktelig redd : JA, men hjelper ikke det. Får pustebesvær og begynner å grine i ren panikk jeg, dumme damen som jeg er.

ORIGINAL: kjersti72

ORIGINAL: Litt Bitch?

Å nei trodde de hjalp jeg. Såg for meg at jeg nå skulle bli kvitt alt som heter mus. Har full medfølelse med deg, irrasjonelt å være så fryktelig redd : JA, men hjelper ikke det. Får pustebesvær og begynner å grine i ren panikk jeg, dumme damen som jeg er.

Så godt at vi er flere, trodde det var bare meg jeg som var helt gal. Som sagt så har jeg ikke hørt noe i veggene siden vi fikk den, men før vi fikk tak i så var det noen venner som sa at de hadde prøvd og da hadde det vært et rabalder uten like en stund. Og etter dette så hadde de ikke sett noen. Det var rabalder etter at den gikk i fella (døde sikkert ikke med engang), så det er mulig lyden var irriterende da? Den er litt irriterende for folk, høres godt men er abosultt verd det viss det funker.
På Orkanger så hadde de en slik musejager som kosta det dobbelte av clas ohlson, lurte på om jeg kanskje skulle prøve denne også! Du får ha lykke til[;)]

Å fy..for en fæl tråd [:o] Sitter å grøsser når jeg leser innleggene [X(]. Jeg rett å slett haaater mus! Det er min fobi her i livet... Jeg hater de ekle små krypene og er livredd dem... Er jo så ekle å få inn i huset... Var plaga av mus i barndomshjemmet mitt...
Har aldri vært noen mus i huset vårt som ble bygget for snart 11 år siden - bank i bordet!!

Back
Topp