Litt Bitch?
Glad i forumet
Noen som har erfaring med dette? Vi er så plaget med mus og jeg har bare helt hætta[&:]. Noen andre gode tips mottas med stor TAKK
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Litt Bitch?
Det er akkurat det som er problemet mitt også. Livredd for at jeg skal se/høre mus når jeg bærer på Isak for aner ikke hva jeg kan gjøre. Klarer ikke å se bilde av eller se de på tv engang. Får pustebesvær. Vi har prøvd disse jagerne de selger på Clas ohlson men er ikke sikker på om de virker. Har ikke hørt så mye som tidliger ei veggene, men vi hadde ei mus under kjøkkenbenken når vi satte opp musjageren og den tok ikke akkurat av for å si det slik. Gikk i fella tilslutt. Jeg holder seriøst på å bli gal.[&:]
ORIGINAL: kjersti72
ORIGINAL: Litt Bitch?
Det er akkurat det som er problemet mitt også. Livredd for at jeg skal se/høre mus når jeg bærer på Isak for aner ikke hva jeg kan gjøre. Klarer ikke å se bilde av eller se de på tv engang. Får pustebesvær. Vi har prøvd disse jagerne de selger på Clas ohlson men er ikke sikker på om de virker. Har ikke hørt så mye som tidliger ei veggene, men vi hadde ei mus under kjøkkenbenken når vi satte opp musjageren og den tok ikke akkurat av for å si det slik. Gikk i fella tilslutt. Jeg holder seriøst på å bli gal.[&:]
Å nei trodde de hjalp jeg. Såg for meg at jeg nå skulle bli kvitt alt som heter mus. Har full medfølelse med deg, irrasjonelt å være så fryktelig redd : JA, men hjelper ikke det. Får pustebesvær og begynner å grine i ren panikk jeg, dumme damen som jeg er.