Muse kommer til Bergen!

Superlilje

Elsker forumet
Septemberlykke 2016
Muse kommer til bergen i sommer, og jeg har så lyst å gå! Men hva er sjangsen for at jeg orker å stå i trengsel på konsert når jeg er 32 uker på vei?[&:]

Men kan jo prøve å få tak i billetter og selge hvis formen ikke er bra nok da.. Men VIL se de!!

SERIØST?!?!

Var på konsert med dem i København i høst, var HELT faktastisk!!! VILVILVIL

Skal på green day i sommer da, og har fått veldig gooode sitteplasser, kanskje det er sitteplasser på muse sin også? Hvor er det? Bare lurer på om det er lurt å gå på konsert når babyen har blitt så stor jeg?

Klert du må kjøpe billetter...hvis du får sitteplass er de jo supert [:D]

Såvidt jeg vet e det ikke sitteplasser. Eller mulig det er på vip-området, men da må jeg betale 1000kr for billett. Og så får jeg ikke være med vennene mine [8D]

Er på Koengen, og billetter kommer for salg på mandag. Har lyst å gå på Green day også, men vet det blir både dyrt og stressende å dra til Oslo på konsert, så dropper det.

Koengen er jo ikke akkuratt fantastisk om du er tissetrengt å sånt da.. men hva ofrer du ikke for muse!?!??!? hehe.. Bare litt kjipt om det er sikkelig møkka vær der... Lyden forsvinner og sånt.. regner med vi ikke kan stå å hoppe forra med scenen og heller holde oss litt i bakgrunnen :-P hehe

Hehe, har vært på onsert og drukket øl der før, og det har nå gått fint. Så tror jeg overlever gravidblære der da [8D]

Men er jo mulig man kan ta med en stol eller noe, og holde seg litt langt bak der det ikke er så mye folk.
Og satser på det blir fint vær. Var på Coldplay i fjor, og det var fantstisk ihvertfall!

Ja Muse er bra.

Digger denne sangen her

http://www.youtube.com/watch?v=w8KQmps-Sog&feature=player_embedded

ååå, jeg satt faktisk og diskuterte den konserten med min kjære i går men fikk streng beskjed om at "du skal ikke på noe konsert du"[8D] var nok ikke stygt ment av han, han tenke bare på babyens beste, og jeg er så usikker selv..[;)]

Har litt samme dilemma selv, Rammstein kommer til samme plassen til sommern! [;)] Men jeg var akkurat og så de i Oslo da, så denne bebisen har hørt dem allerede! Men tror ikke jeg orker til sommern!

Men det skal vel være mulig hvertfall! Så lenge man kan sitte og nyyyte [:)]

Hvis det er på koengen kan dere jo ta inn på hotellet som er der og sitte på rommet og høre/se,det har noen veninner av meg gjort[;)]

Jeg var å hørte muse på rockefeller for mange år siden , så skjønner de har vokst litt i omfang siden da. Da fikk jeg være med backstage og de tagge navna sine på veska mi. Men da var de ikke så store da. Men det var en heidundandres fest for det :)

Back
Topp