Musa :-P

Lena87

Forelsket i forumet
Har så himla vondt i musa/ hufsa, ja kjært barn mangen navn :-P kjennes ut som den kløyves! Men ingenting annet som rier eller noe veldig nedpress, noe på gang? Hode er festet fra før...

Har det samme inni mellom. Nå kjennes jeg skikkelig støl ut, i går var det en del stikkinger og støt som jeg tror er et tegn på at vevet beveger seg og modner. Flere som har det slik?

Jepp! Kjennes ut som d skal deles i 2 til tider der ende... Men hodet er ikke festet her:p

Har det samme inni mellom. Nå kjennes jeg skikkelig støl ut, i går var det en del stikkinger og støt som jeg tror er et tegn på at vevet beveger seg og modner. Flere som har det slik?
Ja! D er drit vondt! Hatt det sånn i mange uker, kommer å går:confused:

Samme her! Kommer og går da.. noen ganger pga baby beveger seg, noen ganger etter jeg har vært på nr 2 :-p ha ha
Skikkelig ubehagelig. Eller bare noen gng er uten forvarsel. Huff og uff.. snart over heldigvis:-)!

Samme her.
Har dog hatt det så lenge at eg trur ikkje det er eit tegn i seg sjølv. Men fytti så vondt! :-P

Ja jekla vondt!!!! like før eg spør svigermor etter en pose frosne erter å sitte på her :(:D

Haha, ja så vondt! Det stikker og det er så ømt der. Kjenner det spesielt når jeg reiser meg opp! Skulle trudd jeg hadde fått en skikkelig omgang av mannen! Haha

Jeg har begynt å spraye med det jeg skal ha på etter fødselen allerede [emoji14]

Det er litt rart, hos meg gjør det som regel ikke så ledig vondt, men jeg får noen sånne "kilinger" noen ganger. Ikke at det er veldig godt, men det er ikke vondt. Er det det som er murringer?
Hodet er visst ikke festet, det vil si, det var ikke det på tirsdag da jeg var hos jm.

Back
Topp