mus

EserehT

Gift med forumet
æsj katta kom inn med mus igjen, nå har hu akkurat slafsa den i seg[:'(][:-] skal bli godt med kveldsmat nå[:-][:-] æsj æsj slafs slafs sa det så var den borte

ÆSJ!!!! jeg hater når kattene våre kommer med mus, vet jeg ikke skal skrike og gjøre så de blir skremt, for de vil liksom vise frem det de har fanga, men skvetter så jævelig at jeg hyler like mye hver gang....

[:'(] men husk at ein skal skryte av pus når dei fanger mus..[:)]

ja jeg vet, får kjeft av samboer for at jeg ikke gjør det....... jeg er sååå redd for mus ....

hehe ja de blir jo så stolte da[:D] emn hu har en tendens til å ta de med levende mus hu her da også slipper a den og går og legger seg også må vi fange den... ja litt av et syn kan du si.. jeg og samboern på alle fire, og leter

Åh fyttikatta, hvis pusen vår kommer hjem med mus noen gang kommer jeg til å spy!!!!

hehe,var ikke tullmusa vel?[:D]

ånei tullemus, hmm har noen hørt fra henne???? [:D][:D] i såfall ligger hun i magen til min pus haha

[:D][:D][:D]Ingen fare,hu klarer alltid å "tulle" seg gjennom ting, så hu er nok snart tilbake i såfall...Kommer opp som en gulpeball el noe, haha

hehe ja det skal du ikke se bortfra[:D] gulp så ligger hu der... fysj den tullemusa må være litt kjappere og smartere så hun ikke havner i sånn fare[:D] lure på om hu snart får besøk hehe katta prøver å fange fisk nå[:D][:D] også er det så godt med vann derifra nam nam... er det farlig tro??? har sånn gugge oppi der vettu husker ikke hva det heter

Jeg er her![:D]

Driver å lese igjennom alle postene.. Er bare kommet til denne jeg.. Hehe!

Har du vært inni pusemagen til Esereht..hehe[:D]

å har du kommet ut igjen, phu.... [:D] tenkte meg det for du gikk ned på høykant, så hu kunne ikke ha tygd deg så godt hehe

pusemagen min??[8|] hehe jeg har mage jeg og men jeg liker ikke mus jeg, andre ting jeg syns er godt[:D]

Sikker på at du ikke liker mus...[;)]..hehe[:D]

ja helt sikker[:D] liker sånne ormer jeg... men må være sånne tykke... må kjenne den liksom[;)]

må vel være mennene våre som liker det da hehe[:D]

Ikke god de som komme ut baken på katten da??? hehe[:D]

Back
Topp