Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har vært skadedyrkontroll og skal se på saken. Det er liksom avføring der maten er og slikt.. vi prøver å pakke inn alt i plastbokser, men noen smuler finner de uansett..Nope. Hvordan skal dei kvite sei musene?
Ja det er det jeg tenkte på, sånn pest og ecoli.. vi har pakket all mat inn i plastkonteinere.. men er avføring rundt boksene ...Hvis det er museavføring i maten er det helseskadelig for alle, gravid eller ikke![]()
Ugggh... får høre med legen.. skal dit om 9 dagerJeg lærte hvertfall i mitt første svangerskap at jeg skulle passe meg for museavføring. Fordi de kan inneholde en bakterie som ikke er bra. Men jeg husker ikke eksakt hva det dreier seg om. Kan huske at jeg spurte om hva jeg skulle gjøre i forhold til at jeg har hytte på fjellet, der kan jo fort en og annen mus forekomme og da svarte legen at det er svært sjeldent mus på fjellet har den bakterien men at å støvsuge kjapt over når jeg kom var lurt.. Men, den legen var nok ikke av den beroligende typen...
Ja gjør det! Jeg husker som sagt ikke eksakt hva og hvorfor. Skal til jordmor på onsdag så da skal jeg forhøre meg litt jeg også. Har jo fortsatt hytte på fjellet så dette må jeg jo faktisk tenke på framover selv ogsåUgggh... får høre med legen.. skal dit om 9 dager