MUS!!!

SuperBerta

Glad i forumet
Vi har fått mus i huset!!! [:@][:@][:@]

Det har vært litt rare lyder i det siste, men nå hørte jeg tydelig LØPING over meg! ÆSJ!!!

kanskje det er even beinlaus? det er han som går igjen her...[8D]

men ja.. mus er ekkelt.. hadde det en periode på loftet vi.. og har funnet masse skader etter mus i veggene her da vi pusset opp.. men ikke hørt noe etter det.. heldigvis..[:)]

håper dere får bukt med problemet! de er ikke noe moro å ha i hus![:)]

Vi har det problemet hver høst. Da trekker de inn i huset. tar dem i feller. Var en 5-6 stykker i høst og ungene synes det var evigt morsomt. Særlig da vi hadde tatt en som satt litt skjevt i felle så den ikke var død "Åhhhhh. Kan vi beholde den" sa Gustav da.

Mannen synes ikke mus er morsomt. "jeg hørte noe som sprang over gulvet, så nå får jeg ikke sove i natt" sa han. Men da fikset tøffe mor felle og tok musen!

Men det er træls å ha dem (som vi sier på dansk). Jerg synes beste udryddelsesmetode er feller, ikke gift. For med gift ligger de og råtner i veggene og lukter!

Æsj!! Grøsser når jeg leser om mus[:o]

Her har vi mus hvert år, så er nesten blitt vandt til de nå [8D]
De er på kryploftet, så jeg hører de til stadighet om natta når de holder på.
Men vi har bare tatt 4 til nå i år tror jeg. Og Linnea synes det er kjempespennende [:D]
Men ho syntes veldig synd på den siste som ble tatt, for den var så liten stakkars [8D]
Var endel  mindre enn en No1 lighter.
Vi bruker bare de nye plastfellene. Synes de er de beste. Men det finnes også gift som
tørker ut musene på en måte, sånn at de ikke går å dør i veggen og begynner å lukte [:'(]

Mus er ikke morsomt har en del av det på tangen ja. Der hadde vi en ivrig pus som stadig frem med nattens fangst.
På EuroPris har det hatt musejager som man brukter i stikkotakten som gir fra seg en høyfrekvent lyd som musa ikke liker. Har funka for oss.

Æsj.. mus er ekle altså! Jeg har ikke hørt noe mer til dem, men vet jo at de er her..[&:]

Vi må nok på felleshopping imorgen![8|]

IIIIIIIIIIK!!!! Liker ikke mus!!
Lykke til med musejakten[:D]

Mannen ble nesten glad når jeg sa at han må på musejakt.. Tror han misforsto litt.......[8D][:D]

Æsjh!! Mus er noe av det verste jeg vet asså [&:]

ORIGINAL: SuperBerta

Mannen ble nesten glad når jeg sa at han må på musejakt.. Tror han misforsto litt.......[8D][:D]

Tihi [:D]
Bare han ikke skremmer den vekk da.....[;)]

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

tror nok mannen her hadde blitt lykkelig for musejakt han og... om det bare ikke hadde vært musa på loftet[8D] men liker den best for tida.. [8D]

ORIGINAL: Trillemor82

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

tror nok mannen her hadde blitt lykkelig for musejakt han og... om det bare ikke hadde vært musa på loftet[8D] men liker den best for tida.. [8D]

hehe.. Tror nok de fleste menn liker musejakt, bare det er rett mus....... Forresten, kanskje ikke treningsinstruktøren..[;)][8D]

Back
Topp