Vi eier halvparten av en tomannsbolig, og har siden vi flyttet inn hørt krafsinger i veggene samt at vi fant museskremmere/feller og musebæsj. Prøvde å ta det opp med helfo fordi det ikke stod noe om dette i prospektet, men de mente at «noen få mus ikke var noen sak nok». Bodd her i over fem år nå. Naboene vegg til vegg har ikke nevnt noen problemer.
Nå har vi sett oss lei av mus etter masse mus i huset i vinter og vi har revet hele kjøkkenet samt vegger og tak, og her fant vi mange musefester. Tydeligvis er de i alle veggene og takene på huset! Vi dokumenterer med bilder underveis. Vi må ringe forsikringsselskapet men jeg lurer på om flere har erfaring på dette området og om dere har erfaring fra hvordan det har gått ift forsikring og dekking?
Takker for alle svar, da jeg står litt uviten nå!
Nå har vi sett oss lei av mus etter masse mus i huset i vinter og vi har revet hele kjøkkenet samt vegger og tak, og her fant vi mange musefester. Tydeligvis er de i alle veggene og takene på huset! Vi dokumenterer med bilder underveis. Vi må ringe forsikringsselskapet men jeg lurer på om flere har erfaring på dette området og om dere har erfaring fra hvordan det har gått ift forsikring og dekking?
Takker for alle svar, da jeg står litt uviten nå!