Mus i hus :-(

Lillemor21

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Augustmødrene 2014
Vi har fått mus i hus , den er inne på soverommet nå å rasler. Bråvåknet av at jeg hørte den. Har fritt i dag og mannen jobber overtid til i kveld :-( satser på at den kliver ut soveromsvinduet, for jeg tørr ikke å gå inn :-( er så redd mus!!

Iiiiiik!!!! Kjenner jeg får angst bare ved tanken på mus... Også på soverommet, da..grøss... Lykke til med å få den ut....

Åh, da hadde jeg nok svimt av

Da skulle du vært her i høst! Vi bor foreløpig i en kårbolig mens vi bygger nytt hovedhus... å på 3 dager tok vi 18 mus fra under kjøkkenvasken! I tillegg så fant jeg TO MUSEREIR I STUA!!! Da var jeg ganske gira på å flytte ut i hovedhuset selv om det ikke var klart ennå! Etter masse gift og feller så roet det seg ned etter en ukes tid... for noen år siden tok jeg 25 mus fra kjøkkenet på 5 dager....

Da skulle du vært her i høst! Vi bor foreløpig i en kårbolig mens vi bygger nytt hovedhus... å på 3 dager tok vi 18 mus fra under kjøkkenvasken! I tillegg så fant jeg TO MUSEREIR I STUA!!! Da var jeg ganske gira på å flytte ut i hovedhuset selv om det ikke var klart ennå! Etter masse gift og feller så roet det seg ned etter en ukes tid... for noen år siden tok jeg 25 mus fra kjøkkenet på 5 dager....
JEG hadde flytta ut!!!! Om jeg så skulle bo i det nye uferdige huset alene i laaaang tid ;) Mus skal bo i skogen, ikke inne i mitt hus!!

JEG hadde flytta ut!!!! Om jeg så skulle bo i det nye uferdige huset alene i laaaang tid ;) Mus skal bo i skogen, ikke inne i mitt hus!!

Jeg var god å sint den helga jeg fant de for å si det sånn! Har heldigvis bare vært 1 mus etter det... Men er ikke kult når du tar ut en skuff, ser en stor haug med servietter å når du skal ta det vekk så løper musa unna, og bak sofaen... eller når du litt seinere tar i skuffen under tv'n og der ligger en annen mus å gnager på wii konsollene. Og skuffen ved siden av som var fylt opp med hundemat.... En blokk med musegift ble borte på 10 min! Å det er FORT!!! Satt ut 10 åtestasjoner (bl.a. i stua!) og kællen gikk runder hver time og tømte fellene... tok også en skikkelig runde med byggeskum i alt jeg så av sprekker! VELDIG glad for at kællen brukte 4 dager ekstra på å sikre at det nye huset skal bli musefritt! Hadde vært litt kjedelig å flytte ut i høst, for da var det ikke en delevegg oppe ennå! :p

Å fy.. Da hadde jeg skriki.. Og håpet at katta hadde tatt den :)

Back
Topp