Vi har fått mus i hus , den er inne på soverommet nå å rasler. Bråvåknet av at jeg hørte den. Har fritt i dag og mannen jobber overtid til i kveld :-( satser på at den kliver ut soveromsvinduet, for jeg tørr ikke å gå inn :-( er så redd mus!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Iiiiiik!!!! Kjenner jeg får angst bare ved tanken på mus... Også på soverommet, da..grøss... Lykke til med å få den ut....
JEG hadde flytta ut!!!! Om jeg så skulle bo i det nye uferdige huset alene i laaaang tidDa skulle du vært her i høst! Vi bor foreløpig i en kårbolig mens vi bygger nytt hovedhus... å på 3 dager tok vi 18 mus fra under kjøkkenvasken! I tillegg så fant jeg TO MUSEREIR I STUA!!! Da var jeg ganske gira på å flytte ut i hovedhuset selv om det ikke var klart ennå! Etter masse gift og feller så roet det seg ned etter en ukes tid... for noen år siden tok jeg 25 mus fra kjøkkenet på 5 dager....
JEG hadde flytta ut!!!! Om jeg så skulle bo i det nye uferdige huset alene i laaaang tidMus skal bo i skogen, ikke inne i mitt hus!!