Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Siljemor88
Om det er en SA eller ikke vet jeg ikke.. Da jeg hadde SA visste jeg jo at jeg var gravid. Og det var i grunn ingen murringer inne i bildet. Bare blødning og krampeliknende smerter i rygg/mage.
Jeg har hatt murringer i ryggen (som om TR er på vei) i en uke før jeg testet positivt nå. Så kan jo være det er en liten spire på gang hos deg[:)] Håper og krysser fingrene for det!
ORIGINAL: englefjes3
Om det er en SA eller ikke vet jeg ikke.. Da jeg hadde SA visste jeg jo at jeg var gravid. Og det var i grunn ingen murringer inne i bildet. Bare blødning og krampeliknende smerter i rygg/mage.
Jeg har hatt murringer i ryggen (som om TR er på vei) i en uke før jeg testet positivt nå. Så kan jo være det er en liten spire på gang hos deg[:)] Håper og krysser fingrene for det!
Jeg hadde SA i januar i uke 10. Da opplevde jeg det samme som deg.
Rier rett og slett.
Jeg hadde litt murringer selv nå før jeg testet positivt.
Håper det er en spire hos deg [:)]
ORIGINAL: englefjes3
Jeg hadde SA i januar i uke 10. Da opplevde jeg det samme som deg.
Rier rett og slett.
Jeg hadde litt murringer selv nå før jeg testet positivt.
Håper det er en spire hos deg [:)]
Uff, leit å høre at du også har hatt SA[:(]
Å, følger ikke helt med her jeg. Tenkte jo ikke over at du har testet positivt! Beklager det. Vil tro alt er som det skal være[:D] Murringer er jo veldig vanlig i svangerskapet.
Det sitter en spire hos meg[:)] Testet positivt i går=)