murringer

mas

Elsker forumet
går og kjenner på noen murringer og stikkinger nede i magen....
har kjent det i hele dag og i går,men det skjer liksom ingenting mer[:-]
kunne ønske fødselen kunne starte nå!!!!!!!
kunne og tenke meg og vite om det faktisk hjelper noe på modningen,eller om eg har noen åpning[8|]
noen gode råd,for og få fart på sakene??
er så sliten og lei no[:(]

Slik har det vært her også i går og litt mere i dag...
Håper du slipper å vente så lenge,snuppa. Skal krysse fingrene for at det skjer noe snart.
Er jo ikke så greit å ut å gå med så vondt bekken som du har...Du får ty til litt sex,kansje?[;)]

Sender deg litt fødestøv,kansje det hjelper på

Sex er jo det som alltid blir nevnt. Ellers er det vel å gå tur, kjøre på humpete vei og springe i trapper. Bekkenet ditt tillater vel ikke noe annet enn kjøretur hvis jeg husker rett, men det sies å være veldig effektivt.

Vet ingen gode råd dessverre...[&:]

Håpe det er noe på gang snart så bekkenet ditt får slippe litt!!
Kanskje spørre om jm kan sjekke om det har skjedd noe neste gang du skal dit. Jeg har ingen anelse om man kan sjekke noe sant selv..

Er vel som mange har sagt sex som hjelper, men har også hørt om brystvortestimulering. Ang å sjekke moding selv så finnes det utallige tråder om det på nettet, bare søk på moding av livmortatt eller noe i den gata.

Lykke til, håper det snart blir baby på deg. Er jo ikke noe fare når du er over 37 uker heller[:)]

Huff ja.. Har ett bekken eg også som ikke orker mer snart.. Klarer nesten ikke på komme meg opp og ned i sofaen lenger [:(] Blir så frustrert.. Syns den lille kan finne vegen ut snart[:o]

Håper du finner noen tips. Hørt at varme kluter på brysta i ca 15- 20 minutter skal få i gang noe i kroppen, men aner ikke om det funker. [:)]

takk for gode tips[:)]
er nok ikkje alt som lar seg gjøre med mitt bekken,men vi får se om noe senge kos kan funke[;)]
ellers så får eg satse på fødestøv[:)]

har hatt det sånn siden lørdagen + mer utflod og slim, men skjer ingenting mer[:'(]

Back
Topp