Murringer..

Værinne74

Glad i forumet
I går kveld fikk jeg en del murringer i underlivet... måtte gå å legge meg. Våkna i natt av at de hadde blitt verre - var ikke noe godt i det hele tatt, var nokså kraftige. Ble veldig bekymra og tenkte at dette går galt no... Sambo ville dra til legevakta, men jeg ville se det an til i dag tidlig. Var heldigvis mye bedre i morges, og har nesten vært murre-fri i hele dag. Ikke noe tegn til blod. Håper bare at dette er livmora som utvider seg... blir jo så bekymra av slikt. Noen andre her...?  

Jeg har kjent en del murring også... tror bare det er livmora som strekker seg og gjør plass til den lille![:D]

Tror ikke du skal være engstelig for det. Jeg har også sånne murringer, og det er nok riktig som ainakor79 sier. Det er leiligheten til småen som bygges ut.[:)]

Klem.

Godt at vi er flere[:)]

Glemte å skrive at jeg i dag ikke har kjent noe spesilet til murringene - godt!!! Den natta... da var det nokså ubehagelig..., men det hører vel med[:D] 

Gjør nok det! bare tenk på hvorfor det er slik så er det ikke så ille likevel... det gjør jeg om det blir for ubehagelig[:D]

det er nok livmora og banda som strekker seg..vanleg det og så kan ein ha slike murringer når ein egentlig skal ha mensen..men den kommer jo ikkje!!!![:D]

Veldig sant det at det ikke er noe illle med disse murringene når en tenker på hvorfor[:D][:D]

Back
Topp