Murringer

Ørkenrev

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Februarhjertene 2025
Jeg har de siste tre nettene hatt skikkelig murring i ryggen, men så tar det seg aldri opp.. Noen flere? Håper jo det er tegn på modning og at noe mer skjer snart, men ikke hatt dette med de andre..

Jeg har mye murring og regelmessige/vonde kynnere på kvelden, og har av og til også på natt, men det blir aldri noe av det… Det har vel vart en ukes tid eller noe sånt. Husker ikke hvordan det var med nr 2, men det var ikke sånn med første. I dag har jeg enormt mye nedpress som gjør skikkelig vondt, men det er uavhengig av kynnere, så det er vel bare baby som skrur huet rundt nedi bekkenet :hungover: Jeg er så innmari klar for at dette svangerskapet skal være over!

Jeg har de siste tre nettene hatt skikkelig murring i ryggen, men så tar det seg aldri opp.. Noen flere? Håper jo det er tegn på modning og at noe mer skjer snart, men ikke hatt dette med de andre..
Hatt det i snart 2 uker (!!!) Holder på å bli sprø. Dette er nr 3, ikke hatt det slik med de to andre.

Hatt det i snart 2 uker (!!!) Holder på å bli sprø. Dette er nr 3, ikke hatt det slik med de to andre.
Hoff, blir gal om jeg må gå sånn til maks overtid :o

Back
Topp