Murringer

En tråd i 'Oktober 2021' startet av kvitlyng, 6 Okt 2021.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. kvitlyng Forelsket i forumet

Flere som har det? Her har jeg kjent på det hver natt den siste uka. Men i går og i dag også på dagen. Vææær så snill å si at det betyr at fødsel er rett rundt hjørnet?

• Optimistisk Optimistisk x 1
  2. MilaS Gift med forumet Oktoberbarna 2021♡ Aprillykke 2017

Jeg har hatt nattlige murringer i over 1 uke nå, og tror det dessverre er langt unna at noe skjer.Det er som kynnere med sterke mensensmerter. Sånn at det kan være vanskelig å sove. Er bare 38+2 også. Skal bli slitsomt å gå slik i flere uker til :wtf:
    Jeg hadde det ikke slik i det hele tatt med førstemann, så dette er veldig nytt for meg.

3. LB85 Glad i forumet Oktoberbarna 2021♡ ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Jeg hadde murringer i 2 netter (etter at slimproppen gikk) før jeg fødte sist (uke 38+5).

Denne gangen:
    Murringer, modningsrier, herifra til evigheten de siste dagene/uken. 40+6 i dag :banghead:

4. Marianne.89 Forelsket i forumet Oktoberbarna 2021♡

Hatt murringer og modningsrier siden uke 31, er nå 39+5! Klar for å bli ferdig med fødsel for å si det sånn :banghead: :hilarious:

5. Lillafrosk Forumet er livet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Det kan bety at noe modnes, og at du antagelig føder snart.. dvs, innen de neste ukene :p
    Kan godt modnes over mange uker, dessverre

6. LinnS Forelsket i forumet Oktoberbarna 2021♡

Murringer som kom tydelig fram på ctg, men påvirket ikke livmorhalsen foreløpig, har hatt de ganske lenge, så tror de kan komme ganske lenge i forveien :wtf:

7. kvitlyng Forelsket i forumet

Ah så kjedelig. Jeg hadde ikke noe murringer med de to andre, så håpet det var noe på gang. Takk for ingen oppmuntring:p:happy:

• Hjertelig Hjertelig x 4
  8. Lillafrosk Forumet er livet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

De sier jo at tredje er en luring - da gjerne spesielt med murringer og maserier i forkant :p

Del denne siden