Murringer

Lille91

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Marshmallows2021
Skuddårsspirene 2024
Noen ganger så er det ikke rart vi blir bekymret altså. Hadde bittelitt brun utflod igår, og idag murrer det skikkelig godt i livmora så det er tydelig at ting vokser og gror nedi der

Uke 8+1 her og første gang jeg opplever så sterke murringer som nå. Kan liksom ikke huske det var slik forrige svangerskap:smiley-bounce022

Noen ganger så er det ikke rart vi blir bekymret altså. Hadde bittelitt brun utflod igår, og idag murrer det skikkelig godt i livmora så det er tydelig at ting vokser og gror nedi der

Uke 8+1 her og første gang jeg opplever så sterke murringer som nå. Kan liksom ikke huske det var slik forrige svangerskap:smiley-bounce022

Huff ja, er 8+3 og hadde også (min første) småblødning i går, og det murrer og verker og strekker og stikker. Blir bekymret, men blir også bekymret om det ikke gjør det. Skal ikke være lett :hilarious:

Huff ja, er 8+3 og hadde også (min første) småblødning i går, og det murrer og verker og strekker og stikker. Blir bekymret, men blir også bekymret om det ikke gjør det. Skal ikke være lett :hilarious:

Nei sånn er jeg også! Har hatt lite symptomer siste ukene og vært engstelig. Og nå strømmer symptomene på og da er det og gærent :laughing025

Ja jeg er helt eni med deg.:)
Jeg har veldig murring i dag kjennes nesten ut som mensen skal komme, jeg er 7+4.
Har ikke hatt noe brun utflod, men papiret sjekkes hver gang jeg er på do:hilarious::oops:

Nei sånn er jeg også! Har hatt lite symptomer siste ukene og vært engstelig. Og nå strømmer symptomene på og da er det og gærent :laughing025

Mm, kjenner jeg blir lettere tullete av dette :hilarious: Mannen også, som prøver å roe meg ned med "det er sikkert normalt" for hver nye ting jeg bekymrer meg for :rolleyes:

Ja jeg er helt eni med deg.:)
Jeg har veldig murring i dag kjennes nesten ut som mensen skal komme, jeg er 7+4.
Har ikke hatt noe brun utflod, men papiret sjekkes hver gang jeg er på do:hilarious::oops:

7+0 her og akkurat samme! :oops: Sinnsykt til murring i både mage og korsrygg :wtf:

Jeg har også mye murring, og stikkende smerte, spesielt når jeg reiser meg. Ingen farget utflod. Slik har det vært hele veien. Er 6+5 nå. Har så mange andre symptomer at jeg holder på å bli koko og deppa... La nå virkelig spirende våre feste seg! Jeg tror virkelig ikke det er noe unormalt med murring og litt spotting, men om du er veldig bekymret, ville jeg tatt en prat med lege eller jordmor. Lykke til!

Jeg har hatt «farget» utflod i 3 dager nå. Veldig lite og ingen murringer. Har 2 barn fra før av, men aldri opplevd dette. Er det normalt?
kan også nevne at jeg har gjennom 2 før jeg ble gravid nå tatt masse prøver og biopsier «der nede» pga celleforandringer. Kan man etter slike ting blø litt lettere?:happy:

Er i uke 8+6

Back
Topp