Murringer

Milloo

Betatt av forumet
Junilykke 2020 ♡
Er andre gangs men kan ikke huske å ha hatt murringer i slutten av graviditeten :p er no i uke 30 og det murrer godt nederst i magen og korsryggen! Og når jeg er på do så kjenner jeg det presser vannvittig der med klitoris å rundt, pleier alltid å få det med mensen :p jeg har ikke peiling på hva dette kan være når jeg aldri har opplevd det :p men føles som kroppen gjør seg klar for fødsel! Noen andre som har det slik ?

Når har du termin?

Aldri vært borti slike murringer du forklarer men hatt mens murringer med jevne mellomrom igjennom hele svangerskapet :)

Spennende om kroppen gjør seg klar da, da er det ikke lenge igjen :)

Når har du termin?

Aldri vært borti slike murringer du forklarer men hatt mens murringer med jevne mellomrom igjennom hele svangerskapet :)

Spennende om kroppen gjør seg klar da, da er det ikke lenge igjen :)
Har termin 20.6. Men fødte første to uker før termin så e litt innstilt på at det blir tidligere denne gang også :p ja er som mensen murringer, men jeg har ikke hatt det siden første trimester da

Dette er min 3. og føler murringer selv. Det kan visst fortsette i mange uker før fødsel faktisk begynner, men jeg håper jo ihvertfall at det er en modning. Men baby skal nå få være inne en stund til :happy:

Back
Topp