Murringer

MaybeBaby2021

Glad i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Gresskarfrøene2023
Har så voldsomme murringer idag:wideyed: hadde igår og, kjennes ut som før mens. Nesten konstant...kjennes mest når jeg ligger (jepp ligger på såffan å ser TV :p) Flere som har det? 6+2 idag. Korsryggen er heller ikke snill med meg for tiden

Livmoren strekker seg jo veldig på kort tid så murringer er helt normalt:) jeg har selv hatt mye murringer og til tider litt smertefulle over lenger perioder både denne gangen og forrige gang. Så lenge det ikke er sterke murringer sammen med blødning så skal det være helt ufarlig.

Jepp, kjenner det kvar kveld! Er berre 4+4, men det skjer nok noko der nede:joyful:

Livmoren strekker seg jo veldig på kort tid så murringer er helt normalt:) jeg har selv hatt mye murringer og til tider litt smertefulle over lenger perioder både denne gangen og forrige gang. Så lenge det ikke er sterke murringer sammen med blødning så skal det være helt ufarlig.
Hadde spotting/blødning 4+4-4+7, men testene viste sterk stigning i etterkant og hadde ingen smerter rundt blødningene, heldigvis. Ikke hatt antydning til blødninger etter det. Så legen sa jeg skulle bare ta det med ro, TUL er ikke så enkelt å få her jeg bor, er ikke private her omkring. Må nok bare ta det som et godt tegn at det murrer litt, betyr som du sier at det skjer ting der nede:)

I natt hadde jeg kraftige murringer..varte ca en time...var akkurat som sterke menssmerter...var skikkelig ekkelt. Klarte ikke å sove, og måtte gå på do for å sjekke om jeg blødde. Var rett og slett litt skummelt at det var så kraftig.

I natt hadde jeg kraftige murringer..varte ca en time...var akkurat som sterke menssmerter...var skikkelig ekkelt. Klarte ikke å sove, og måtte gå på do for å sjekke om jeg blødde. Var rett og slett litt skummelt at det var så kraftig.
Ja det er litt ekkelt, siden det minner om menssmerter:wideyed::wideyed: heldigvis har jeg ikke våknet på natten av det, men kjente det ganske godt da vi gikk tur i formiddag også. Man blir litt obs på alle slike «smerter» og ubehag, og de fleste er nok helt ufarlige. Sist jeg gikk gravid er 17år siden, så husker jo ikke slikt:hilarious::hilarious::hilarious:

Ja det er litt ekkelt, siden det minner om menssmerter:wideyed::wideyed: heldigvis har jeg ikke våknet på natten av det, men kjente det ganske godt da vi gikk tur i formiddag også. Man blir litt obs på alle slike «smerter» og ubehag, og de fleste er nok helt ufarlige. Sist jeg gikk gravid er 17år siden, så husker jo ikke slikt:hilarious::hilarious::hilarious:

Man glemmer fort...jeg gikk gravid for 4 år siden, husker jeg hadde murringer,men kan ikke huske at murringene var såå vond :joyful: Satser på at det er positivt så lenge det ikke kommer blod sammen.

Akkurat samme her. Jeg er 5+1 og har de siste dagene hatt mye murringer, spesielt i går og i dag. Såpass mye at jeg har gått på do noen ganger bare for å sjekke. Vi er flere da, virker det som :)

Akkurat samme her. Jeg er 5+1 og har de siste dagene hatt mye murringer, spesielt i går og i dag. Såpass mye at jeg har gått på do noen ganger bare for å sjekke. Vi er flere da, virker det som :)
Ja heldigvis :) det er så greit å se at det er normalt. Når det er 17år siden jeg gikk gravid sist så husker jeg jo ingenting:laughing002

Jeg sliter også ekstremt med murringer! Må springe på do ofte for å sjekke at jeg ikke blør.. og at jeg må tisse ofte..:hilarious::hilarious:

Sliter og med murringer!! Og stikking i lyskene :eek: Men etter å ha skrevet og lest på BV, ser jeg at det er jo mange som har det! Jeg er bare 4+4 og første gang gravid så er skikkelig bekymra, glad jeg har BV for å lese andre sine erfaringer xsmile9xsmile9

Sniker.
Murringer har vært av og på siden positiv test. Hadde gledet meg til 9 mndr uten mensensmerter- vel, der ble jeg skuffa :arghh: er 20 uker på vei :rolleyes: Så dette er nok helt normalt- ting vokser og gror :Heartpink

Samme her! Har vært på do mange ganger og sjekket. Har også smerter i lyskene og litt i korsryggen ☹️

Back
Topp