Murringer

Lillemy96

Blir kjent med forumet
Hei!
Jeg er gravid 3+6. Jeg har litt smerter som kommer og går gjennom hele dagen, det er ikke konstante smerter heller. De sitter lavt i magen og kjennes litt som mens smerter. Har også stikking i lysken, begge sider. mer heller ikke så vondt at jeg vrir meg eller noe, men det kjennes.
Fler som har det? Som førstegangs gravid er jeg jo veldig redd og usikker, og kjenner kanskje litt ekstra godt etter også :bored::dead::nailbiting:
 
Hei!

Jeg tror dette er veldig vanlig, har lest mange som beskriver lignende tidlig i svangerskapet. Det er mye som skjer i livmoren, og den strekker seg. Ikke ulogisk at det vil kjennes litt ubehagelig og småvondt. Så dette trenger ikke nødvendigvis bety at noe er galt! Krysser fingrene for at det er noe uskyldig, og håper du får noen mer "erfaringsbaserte" svar som kan berolige deg litt :)
 
Jeg har også hatt veldig vonde magesmerter og verking i korsryggen. Begynt å avta nå (5+2). Var hos lege da det var så utrolig vondt 4 dager i strekk og var usikker på om det var noe annet galt. Men legen sa det var helt normalt og at smertene kom av at jeg var gravid. Også førstegangs :)
 
:dance008Åhh, tusen takk for svar. Er jo så sinnsykt nervøs, og livredd for at det ska gå galt når jeg endelig blitt gravid
 
Jeg har også murringer fra og til gjennom hele dagen. Hadde det de to andre gangene jeg var gravid også :)
 
Jeg hadde akkurat det samme når jeg var like langt som deg :happy:
 
Hei!
Jeg er gravid 3+6. Jeg har litt smerter som kommer og går gjennom hele dagen, det er ikke konstante smerter heller. De sitter lavt i magen og kjennes litt som mens smerter. Har også stikking i lysken, begge sider. mer heller ikke så vondt at jeg vrir meg eller noe, men det kjennes.
Fler som har det? Som førstegangs gravid er jeg jo veldig redd og usikker, og kjenner kanskje litt ekstra godt etter også :bored::dead::nailbiting:
Jeg er gravid med nr 4 og opplever det samme :) Murringer og stikking. Det er helt normalt og jeg har hatt det i hvert svangerskap. :)
 
Jeg er i dag 5+2 (førstegangsgravid) og kjenner også murring og stikking i magen. Som jeg har hørt så er det helt normalt. :)
 
Jeg gikk hele dagen i går med ordentlige murringer men nå har det dabbet av igjen..


Våknet dog i ok form men ble kvalmere og kvalmere.. Sånn typ føles ut som jeg må kaste opp hele tiden :dead:

Skal få i gang rutine med litt kjeks på morran så kanskje det hjelper :hilarious:
 
Høres lurt ut! Jeg føler jeg har murringer til og fra men er sikkert så anspent! Og så går jeg hele tiden å kjenner på om det er symptomer, hadde aldri trodd det var så nervepirrende å være gravid :banghead::eek:
 
Back
Topp