Murringer...

VeroE

Flørter med forumet
Hei :)

Når jeg først ble gravid så hadde jeg litt murringer som minnet om mensenmurringer, og jeg fikk beskjed om at det var livmora som strekker seg. Har ikke følt det siden, men når jeg denne uken bikket 15 uker så har jeg begynt å føle det igjen. Det er ikke vondt, men kjenner det nå og da. Noen som kjenner seg igjen? Vet ikke om dette er normalt eller ikke.

Jeg har mistet før og kjenner jeg er mer nervøs om dagen og kjenner etter alt. Jeg sier til meg selv at jeg må forholde meg positiv, for jeg får ikke gjort noe likevel, men noen ganger er det vanskelig. Skal til sykehuset igjen senere i dag, og kjenner jeg gruer meg skikkelig. Det skal jo være en glede og se babyen sin, men er redd for alt det gale som kan ha skjedd. Jeg mistet for 2 år siden i tidlig vannavgang og jeg er redd for at dette skal skje igjen. Jeg får mer oppfølging, men kjenner jeg blir mer redd, jo nærmere jeg kommer den uka jeg mistet sist :/

Beklager utblåsningen :( Hvis alt er bra i dag, og jeg får gode nyheter, så blir jeg nok roligere:p

Murringer i 2. trimester er veldig vanlig og skyldes at nå vokser barnet masse, og livmoren må strekke seg :) Så jeg ville ikke vært så veldig bekymret selv :)

Jeg også, helt vanlig..hatt de regelmessig frem til nå, uke 15, og ser ikke ut til å roe seg ned akkurat.

Det er nok helt normalt. Hvordan gikk det i dag?

Samme her, kjenner på menslignende murringer til og fra!

Håper det gikk fint i dag :)

Har masse murringer, enkelte ganger så er det litt ubehagelig, men ikke direkte vondt.

Har også en del murringer, men har en del luftsmerter og tror mye av det kommer fra tarmene også, alt blir jo flyttet på når livmoren vokser, og kjennes ut som om den vokser mye nå (16+5 idag)

Takk for at dere deler erfaringer alle sammen! Godt å ha dere som går gjennom det samme:happy: Murringene kommer og går, men er jo ikke vondt. Er som når man skal ha mensen, men den kommer jo aldri:p

Jeg fikk se en aktiv liten krabat på ultralyd i går på sykehuset. Er 15+6 i dag. Alt så bra ut, og livmorhalsen var ikke for kort og den var lukket. Siden vannet gikk så tidlig forrige gang, så får jeg oppfølging for det, så det er jo litt trygghet. Skal ta tabletter forebyggende og kontroller utover:D Jeg merker at jeg er nervøs nå som det nærmer seg uken hvor jeg mistet sist(uke 20), men nå må jeg bare prøve å tenke positivt:happy:

Back
Topp