Murringer

Pingrid!

Betatt av forumet
Er det flere som har mye "mensen murringer" i ryggen?
Jeg har fra i går kveld hatt nesten konstante murringer i korsryggen, pluss en del nederst i magen.
Magen er hard som stein for det meste av tiden. Også "stikker det litt i tissen". Er det kynnere kanskje? Har aldri opplevd at de er så konstante med mine forrige graviditeter.

Yes, alt det du beskriver. Jordmor sier det er modningstegn for min del. Kan være uvi og, så fint å få det utelukket.

Har tatt urinprøve som var negativ. Men når jeg har hatt UVI tidligere så har det minnet litt om dette. Bare hyppigere tissing og kraftig svie, det er ikke sånn nå.

Hvordan føles det for deg med murringene? Sa hun noe om modningen kan foregå i ukesvis eller?

Jupp. Hatt det leeenge :( Bør være rimelig moden nå :D

Samma her , hvert mye siste uka . Har time til jm mandag. Så spent :) magen er stein hard også slipper det litt , og Så begynner det igjen .

Vondt i tissen her også, helt ut i leppene lissom :p

Ufattelig mye nedpress, orker ikke stå og gå så mye ... er 38+1

Hei!
Har har hatt en del typ mensensmerter. I natt kjentes det ut som jeg hadde en stramt belte rundt nederste del av magen og rundt korsryggen. Med dette kom det intense smerter. Varte ca 5-8 minutt og kom med ca 30 minutters mellomrom. Skjedde 3 ganger, så ble det slutt. Lurer på om det er kynnere eller modningsrier? Noen som har opplevd det samme? Er bare 36+2
Er førstegangsfødende og blir litt stressa.

Back
Topp