Hadde mye kynnere i går, men på ettermiddagen gikk det over til konstant murring nede i magen/ryggen.. klarer ikke sitte/ligge i ro. Så urolig i kroppen. En varm dusj og ett varmt bad hjelper ikke. Noen tips om hva som kan hjelpe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For meg har det hjulpet å legge en varmeflaske på det området som har vært ubehagelig. Litt usikker om det vil hjelpe deg da ettersom du allerede har prøvd et varmt bad. Kanskje verdt et forsøk likevel?
Hat prøvd det også, prøvd alt. Vært på føden på sjekk, avflatet,mykt og 3 cm åpning. Så ingen endring siste uka. Skal på ny sjekk i kveld.
De er usikker på om det kan være fødsel, men jeg tror ikke det. Bare øker på med sikkelige smerte stikk innimellom :/
Jeg og har mye mensen smerter/murringer i magen og ryggen. Har også prøvd dusj, varmeflaske og massasje fra sambo. Ingenting som hjelper. Er i tilleg kvalm og uggen.
Håper virkelig dette har med modning å gjøre, og at eg ikke sitter her med ubehag til ingen nytte
Ja får håpe det du er nå hvertfall heldig og har fått bekreftet at du er moden Jeg skal på vekstkontroll+samtale på føde poliklinikk på tirsdag, tenkt å spørre om de kan sjekke meg daVi får krysse fingrene for at det er modning og noe skjer snart .
Hadd ny sjekk nå og ingen endring :/
Ja får håpe det du er nå hvertfall heldig og har fått bekreftet at du er moden Jeg skal på vekstkontroll+samtale på føde poliklinikk på tirsdag, tenkt å spørre om de kan sjekke meg da