Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere med murringer, hvor intense er de og hvor lenge varer de?
Jeg har murringer flere ganger om dagen, men når jeg får det «klemmer» det nederst i magen i 1-2 minutter før det slipper. Er som sterke mensensmerter. Noen flere med lignende?
Murrer som bare det her også, er nok livmora som vokser[emoji106]Sliter med sinnsyke ligamentsmerter også, mye verre enn i de siste 3 svangerskapene[emoji30]
Hva er ligamentsmerter? [emoji39]
Livmoren er festet til bekkenet ved hjelp av sterke ligamenter. Disse strekkes veldig mår livmora begynner å vokse. Er visst vanlig å ha mer smerter ved hvert svangerskap, så da dette er mitt 4.barn kan jeg nok forvente å få skikkelig vondt. Kjenner det godt særlig i lysken allerede.
Ååja [emoji4] Håper det ikke blir alt for vondt for deg [emoji53][emoji4]
Kommer det som at det plutselig stikker til, eller varer det lenge når det kommer?
Er verst når jeg reiser meg fra en stol/sofa osv, eller snur meg i senga. Er som ett knivstikk rett i lysken eller lavt i magen. Mange som blir skremt av det men kjenner det igjen fra sist. Mer som skikkelige stikk, ikke kramper[emoji15]