Murringer

mama2B

Andre møte med forumet
Dere med murringer, hvor intense er de og hvor lenge varer de?
Jeg har murringer flere ganger om dagen, men når jeg får det «klemmer» det nederst i magen i 1-2 minutter før det slipper. Er som sterke mensensmerter. Noen flere med lignende?

Sniker fra Mai :)

Jeg hadde mye av dette de første ukene. Jeg synes det var intenst til tider og det kjentes ut som TR skulle komme når som helst, hadde også stikninger/krampeaktige smerter som varte noen sekunder og så ga seg. Livmoren vokser og ting begynner å skje der inne, så ikke bekymre deg for det :D Jeg er snart i uke 10 nå og har ikke kjent murringer på en stund nå.

Dere med murringer, hvor intense er de og hvor lenge varer de?
Jeg har murringer flere ganger om dagen, men når jeg får det «klemmer» det nederst i magen i 1-2 minutter før det slipper. Er som sterke mensensmerter. Noen flere med lignende?

Murrer som bare det her også, er nok livmora som vokser[emoji106]Sliter med sinnsyke ligamentsmerter også, mye verre enn i de siste 3 svangerskapene[emoji30]

Har en del murringer nederst ved symfysen. Hadde det forrige gang og. Går hele tiden på do for å sjekke:P husker det var akkuratt sånn sist jeg ventet også:)

Hva er ligamentsmerter? [emoji39]

Livmoren er festet til bekkenet ved hjelp av sterke ligamenter. Disse strekkes veldig mår livmora begynner å vokse. Er visst vanlig å ha mer smerter ved hvert svangerskap, så da dette er mitt 4.barn kan jeg nok forvente å få skikkelig vondt. Kjenner det godt særlig i lysken allerede.

Livmoren er festet til bekkenet ved hjelp av sterke ligamenter. Disse strekkes veldig mår livmora begynner å vokse. Er visst vanlig å ha mer smerter ved hvert svangerskap, så da dette er mitt 4.barn kan jeg nok forvente å få skikkelig vondt. Kjenner det godt særlig i lysken allerede.

Ååja [emoji4] Håper det ikke blir alt for vondt for deg [emoji53][emoji4]
Kommer det som at det plutselig stikker til, eller varer det lenge når det kommer?

Ååja [emoji4] Håper det ikke blir alt for vondt for deg [emoji53][emoji4]
Kommer det som at det plutselig stikker til, eller varer det lenge når det kommer?

Er verst når jeg reiser meg fra en stol/sofa osv, eller snur meg i senga. Er som ett knivstikk rett i lysken eller lavt i magen. Mange som blir skremt av det men kjenner det igjen fra sist. Mer som skikkelige stikk, ikke kramper[emoji15]

Er verst når jeg reiser meg fra en stol/sofa osv, eller snur meg i senga. Er som ett knivstikk rett i lysken eller lavt i magen. Mange som blir skremt av det men kjenner det igjen fra sist. Mer som skikkelige stikk, ikke kramper[emoji15]

Aha, det hørtes ikke godt ut [emoji53] Tusen takk for svar [emoji39]

Back
Topp