Murringer

gravidlykke19

Glad i forumet
Jeg har hatt veldig murringer siden i går natt. Ikke sånn veldig vondt men ubehagelig, de sitter i ryggen og magen. De sitter mest i ryggen, er det vanlig at det er sånn mensfølelse ?

Jeg klarer ikke huske fra svangerskap nr 1 [emoji23]

Jeg har også hatt murringer de siste par dagene. Har lest/hørt at det kan være livmoren som vokser. Så lenge det ikke er supervondt over lang tid er det nok helt vanlig[emoji4]

Dette har sitti i ryggen i 3 dager nå. Også kommer murringer i magen nå og da gjennom hele dagen/kvelden. Blir bekymret! Skal på ul nr 2 den 18.sept så håper det fortsetter og vokse å gro!

Har en del murringer i mage og rygg selv, og tenker at det i ryggen kan komme av at jeg har uvi. [emoji4] Har du sjekket deg for uvi hos legen?
Er nok bare at livmoren vokser [emoji4] hvor langt på vei er du?

Dette har sitti i ryggen i 3 dager nå. Også kommer murringer i magen nå og da gjennom hele dagen/kvelden. Blir bekymret! Skal på ul nr 2 den 18.sept så håper det fortsetter og vokse å gro!

Jeg blir også bekymret. Men i de fleste tilfeller er murringer et bra tegn[emoji1317] Men jeg blir jo bekymret for alt [emoji15]

Back
Topp