Murringer?

FrøkenB*

Forelsket i forumet
Flere som kjenner murringer? Er kjemperedd for SA, klarer nesten ikke glede meg over de fine testene jeg har fått... Er veldig tidlig, 4 uker i morgen.

Kjente det veldig i uke 4 og 5.
Bare prøv å slapp av så godt du kan, er veldig mye som skjer i kroppen nå :)

Kjenner meg veldig igjen. Ganske mye murring gjennom dagen, men også litt av og på. Menssmertene jeg har vært vandt til fra tidligere har nok vært enda kraftigere så trøster meg med at alt sikkert er ok, men vanskelig å glede seg 100% da jeg også går å tenker på SA. Er selv 5+2. Krysser fingrene for at det går veldig fint for oss alle sammen :)

Tusen takk, nå ble jeg litt mer avslappet! Begynte å blø i uke 4+0 de to andre gangene jeg har fått positiv test og det ikke har gått bra så er livredd. Men kjenner det hjalp å høre at det var flere! Håper spirene klorer seg fast hos oss alle! Tusen takk for svar! :)

Tusen takk, nå ble jeg litt mer avslappet! Begynte å blø i uke 4+0 de to andre gangene jeg har fått positiv test og det ikke har gått bra så er livredd. Men kjenner det hjalp å høre at det var flere! Håper spirene klorer seg fast hos oss alle! Tusen takk for svar! :)
Kan godt forstå du då er bekymret! Ifølge jordmorå har de fleste av oss ein til to SA så me satser på att du 'brukt opp' dine

Mye murringer her også. Men kjenner på meg selv, at jeg vil heller ha murringer, enn å ikke kjenne noe. Spesielt så tidlig, 5+1. Da vet jeg at det skjer noe [emoji23]

Litt murringer av og på. Akkurat solnedgang blir jeg redd for SA. Klarer ikke legge fra meg de tankene. Har opplevd en MA og en SA tidligere... venter liksom på at jeg skal begynne å blø. Men vi prøver å være positive. Det skal gå veien denne gangen :)

Litt murringer av og på. Akkurat solnedgang blir jeg redd for SA. Klarer ikke legge fra meg de tankene. Har opplevd en MA og en SA tidligere... venter liksom på at jeg skal begynne å blø. Men vi prøver å være positive. Det skal gå veien denne gangen :)

Solnedgang ja. Det var jo hvertfall positivt. Skulle stå akkurat som deg [emoji23]

Back
Topp