Murringer

Jeg har hatt en del murringer. Er vell morkaken som begynner å danne seg og livmoren som strekker seg litt, slik jeg har forstått det :) så er nok ganske normalt :)

Jeg har og murringer som kommer og går. Kjenner mindre til det nå enn for 3-5 dager siden. Hadde det på begynnelsen i forrige svangerskap og :)

en del murringer her og. samt noe stikkinger. :) Håper den holder seg på plass.. :) førstegangs gravid og jeg kjenner at jeg er usikker på så si alt jeg kjenner nå, kjenner ikke igjen kroppen :P

Jepp! Vanskelig å vite om man skal se på det som ett positivt symptom eller varslestegn :( men jeg hadde det mye med første husker jeg, trodde jeg mistet annenhver dag de første 5-6 ukene. Deretter ble det mer tydelige ligamentsmerter :)

Hvordan er murringer?
Første her og i morgest var det så vondt at jeg bare lå å vred meg.
Føltes annerledes enn menssmerter.

Jepp! Vanskelig å vite om man skal se på det som ett positivt symptom eller varslestegn :( men jeg hadde det mye med første husker jeg, trodde jeg mistet annenhver dag de første 5-6 ukene. Deretter ble det mer tydelige ligamentsmerter :)
Hadde mye i første svangerskap. Men ikke med nr 2 og 3. Er jo bare livredd sa. Men så lenge det ikke kommer blod satser jeg på at det er ok :-)

Back
Topp