Murringer?

Mamma-03-06-13-17

Forumet er livet
Har dere mye murringer? Har ikke hatt det før men begynte litt i dag. Er livredd for å miste igjen..
 
Jeg hadde veldig mye murringer fra dagen etter EL frem til jeg fikk positiv g-test. Hadde det da jeg ble gravid før jul også. Men fikk også murringer da jeg mistet i februar, men da kjentes det ut som vanlig mens murring. Murringen som har vært nå, og som jeg hadde i begynnelsen av forrige svangerskap var en annen type murring.
 
Kommer og går litt her! Mener jeg hadde mer murringer sist, men nå er det ikke så lenge siden sist graviditet, så kanskje livmoren enda er litt "slapp"? :p
 
Jeg hadde murringer til og fra hele forrige svangerskap, så helt normalt
 
Jeg blir stresset av at jeg IKKE har murringer! :p jeg er bare småkvalm og har sånne "stikk" nederst i magen innimellom. Også blir jeg litt nervøs over at jeg har ubehag i Korsryggen. Men prøver å bare ta dag for dag fremover :) er ikke annet jeg kan gjøre :)
 
Jeg blir stresset av at jeg IKKE har murringer! :p jeg er bare småkvalm og har sånne "stikk" nederst i magen innimellom. Også blir jeg litt nervøs over at jeg har ubehag i Korsryggen. Men prøver å bare ta dag for dag fremover :) er ikke annet jeg kan gjøre :)
Man blir nervøs av så mangt. Har kjøpt en digital test som jeg skal ta i slutten av uka :) er så spent på hva den sier ;-)
 
Sniker fra November.. Jeg hadde murringer hver dag frem til uke 10, fikk et lite opphold før det kom tilbake. Nå har jeg murringer kun på kvelden, men mye kraftigere enn tidligere (da var det bare ulming som du sier) men jeg har forstått at det er livmoren som vokser:) og nå (13+4) er visst den lille inni en kraftig vokse periode, så det er nok derfor murringene mine er blitt sterkere. Så jeg ser på det som et positivt tegn:)
 
Sniker fra November.. Jeg hadde murringer hver dag frem til uke 10, fikk et lite opphold før det kom tilbake. Nå har jeg murringer kun på kvelden, men mye kraftigere enn tidligere (da var det bare ulming som du sier) men jeg har forstått at det er livmoren som vokser:) og nå (13+4) er visst den lille inni en kraftig vokse periode, så det er nok derfor murringene mine er blitt sterkere. Så jeg ser på det som et positivt tegn:)
Takk for svar :)
 
Back
Topp