Mamma-03-06-13-17
Forumet er livet
Har dere mye murringer? Har ikke hatt det før men begynte litt i dag. Er livredd for å miste igjen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper detMurringer er helt normalt og et av de tidlige svangerskapstegnene
Man blir nervøs av så mangt. Har kjøpt en digital test som jeg skal ta i slutten av uka er så spent på hva den sier ;-)Jeg blir stresset av at jeg IKKE har murringer! jeg er bare småkvalm og har sånne "stikk" nederst i magen innimellom. Også blir jeg litt nervøs over at jeg har ubehag i Korsryggen. Men prøver å bare ta dag for dag fremover er ikke annet jeg kan gjøre
Takk for svarSniker fra November.. Jeg hadde murringer hver dag frem til uke 10, fikk et lite opphold før det kom tilbake. Nå har jeg murringer kun på kvelden, men mye kraftigere enn tidligere (da var det bare ulming som du sier) men jeg har forstått at det er livmoren som vokser og nå (13+4) er visst den lille inni en kraftig vokse periode, så det er nok derfor murringene mine er blitt sterkere. Så jeg ser på det som et positivt tegn