Murringer...

Love

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
kjenner at jeg blir redd, våknet med murringer i magen og hadde litt brunt utflod.
Sist mistet jeg i uke fem og det begynte med murringer men da kom det litt friskt blod...
 
Det er så fryktelig slitsomt å gå og bekymre seg hele tiden! Føler veldig med deg. Hadde en MA for ett år siden, og det startet også med brun utflod og murringer...denne gangen har jeg hatt brun utflod flere ganger, og det er til å bli gal av! Har heldigvis en flott lege som hjelper veldig...

Hos meg stoppet den brune utfloden når jeg tok helg, så nå tar jeg meg noen egenmeldingsdager for å bare slappe HELT av...

Det er utrolig vanlig å ha litt blødninger eller farget utflod...det er det jeg trøster meg med...men det er forferdelig...skulle ønske jeg var ferdig med svangerskapet allerede og kunne holde den lille i armene mine!
 
Takk :)
jeg håpet at det er bare litt murringer, har ikke vondt og foreløpig ikke mere utflod...
 
Vi krysser alt vi har for at det går bra! det blir lange uker frem til uke tolv, kjenner jeg!
 
Ja, jeg skal prøve å ikke bekymre meg mer, for ikke gjort noe...
Føler meg fortsatt veldig gravid så for håpe det går bra.
 
Jeg hadde lott brunlig utflod i helgen, men det ble heldigvis bare med det. Så lenge det ikke kommer blod eller smerter så skal jeg ikke bekymre meg:) er 6+5 i dag.
 
Back
Topp