Murringer

Sofia85

Glad i forumet
Aprillykke 2016
Er det vanlig med smerter i livmoren? Synes det kjennes ut som jeg skal få mensen, mange ganger om dagen. Har ikke blødd noe. Er 6+1 i dag og har hatt det slik siden før jeg fikk pos test.

Helt normalt med mensmurring :)

Jeg har det også nesten hele dagen. Husker jeg hadde det sist også og da varte det lenge, til rundt OUL

Jeg hadde mye mens murringer! Både før og etter positiv test :) fått forklart at det er helt vanlig fordi livmora strekker på seg, var veldig vondt en periode og trodde jeg skulle få en SA, men var bare det at livmora strakk seg heldigvis:) fir seg etterhvert. Jeg er i uke 8+4 nå og blir mindre og mindre murring nå :)

Takk for svar alle :) godt å høre at dette er normalt! Er min første graviditet og merker at man bekymrer seg for den minste ting.

Takk for svar alle :) godt å høre at dette er normalt! Er min første graviditet og merker at man bekymrer seg for den minste ting.
Slik var jeg også første gangen jeg var gravid. Googlet hver minste ondt som jeg kjente.
Det er vel egentlig så enkelt at så lenge du ikke blør, så trenger du ikke beskymre deg :)

Back
Topp