Murringer

Pingvin82

Flørter med forumet
Fikk litt murringer nederst i magen etter trening idag. Ikke vondt eller ubehagelig, men mensmurring-aktig.
Hva slags vondter i magen skal man ha uten å bli bekymret? Har også vært litt øm her og der.

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei :) dette høres ut som kynnere. Jeg har vert veldig plaget med dette siden uke 19, intensiteten og mengden har variert hos meg fra uke til uke. Legen likte ikke at det helst var om natten jeg fikk disse, så han sykemeldte meg 20%, jobber i barnehage så har eg ganske krevende jobb :) ellers fikk jeg beskjed om å slutte med trening, og heller gå turer. Er dette noe du er veldig plaget med ville jeg tatt det opp med lege eller jordmor å hørt hva de sier om det :)

Jeg trodde kynnere var sammentrekninger? Dette minner om lette mens smerter nederst i magen, og kommer etter trening gjerne. Det er konstant, men forsvinner litt når jeg sitter.
Jeg har personlig trener som mener styrketreningen er passelig for meg som er gravid. Jeg vil jo gjerne trene og holde meg i form.

Min jordmor sa at mensmurringer også er kynnere, varierer litt hos meg hva det kommer som.. Du kan jo høre med din lege/jordmor neste gang hva de sier :)

Jeg trodde kynnere var sammentrekninger? Dette minner om lette mens smerter nederst i magen, og kommer etter trening gjerne. Det er konstant, men forsvinner litt når jeg sitter.
Jeg har personlig trener som mener styrketreningen er passelig for meg som er gravid. Jeg vil jo gjerne trene og holde meg i form.

Både kynnere og rier minnet meg veeeeldig om mensensmerter sist gang :)

sliter også med menslignende smerter når jeg har belastet kroppen veldig.. Kanskje roe med treningen.. Ta masse pauswer. kanskje dumt når man betaler dyre dommer for å ha pt.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

sliter også med menslignende smerter når jeg har belastet kroppen veldig.. Kanskje roe med treningen.. Ta masse pauswer. kanskje dumt når man betaler dyre dommer for å ha pt.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ok, ja da er det nok belastningen. Trener styrke 30 min i uka bare, og snart er det bare gravidyoga og svømming som står på planen.

Back
Topp