Murringer

firetretoen

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Septemberlykke 2015
Hadde fryseforsøk på mandag i naturlig syklus... Allerede dagen etter (i går) er det mye murringer og i dag også... Kjennes ut som det er "tråder" i magen som strekker seg når jeg reiser meg opp fra senga og sofa'n og det er murringer på begge sider stort sett hele tiden... I tillegg har det kommet en del utflod fra i går... Trur dere alt håp er ute etter bare 2 hele dager? Har nemmelig hatt vondt tidligere også, og da har det vært negativt.. Er vel helt utelukka at det har festet seg allerede? Hadde delt seg i fem da de satte det inn.. Håper på svar!!!

håp finnes :) ... se på meg, akkurat testet positivt, jeg har hatt noen murringer, "følt" at tanta kommer, til og med spottet...og trodd at alt håp var ute!
levende bevis på at hvert forsøk er forskjellig, jeg sammenlignet og alle mine, og dette tydet på at dette skulle ende negativt... forløpig ikke!!
lykke til, hold ut <3

håp finnes :) ... se på meg, akkurat testet positivt, jeg har hatt noen murringer, "følt" at tanta kommer, til og med spottet...og trodd at alt håp var ute!
levende bevis på at hvert forsøk er forskjellig, jeg sammenlignet og alle mine, og dette tydet på at dette skulle ende negativt... forløpig ikke!!
lykke til, hold ut <3
Takk for det <3 men såååå tidlig? Hadde det vært 4-5-6 dager etter så, da kunne jeg lurt på om det var noe som festa seg... Men allerede nå...? :-/

Mener jeg leste et sted at det kan feste seg alt fra 2-9 dager etter befruktning, eller om det var 2-7 dager, husker ikke helt slutt dagen, men er ganske sikker på 2 dager. Og murring vil man føle fra det har festet seg. I hvert fall er det jeg selv har opplevd. Så du skal ikke se bort i fra at det er en liten spire på gang ;)
Jeg har vel stort sett fått positiv test etter ca 10 dager fra el. (ps det gjelder ikke alle)
Så lykke til!!

Mener jeg leste et sted at det kan feste seg alt fra 2-9 dager etter befruktning, eller om det var 2-7 dager, husker ikke helt slutt dagen, men er ganske sikker på 2 dager. Og murring vil man føle fra det har festet seg. I hvert fall er det jeg selv har opplevd. Så du skal ikke se bort i fra at det er en liten spire på gang ;)
Jeg har vel stort sett fått positiv test etter ca 10 dager fra el. (ps det gjelder ikke alle)
Så lykke til!!
Å takk :-) ja kanskje jeg er heldig denne gangen... Er så spent og tiden snegler seg avgårde..., men jeg kommer til og ta test før jeg også... Har kjøpt en haug med billigtester, så da er det bare og teste i vei.... :-)

Jeg har også VELDIG trua på fer i naturlig syklus:)
Alle kropperer forsellige og selv om man ikke går på noen medisiner kan hjernen kødde litt når man veit man har satt inn egg:)

Jeg har ikke testa positivt før jeg tok fryseforsøk i naturlig syklus, hadde ikke så trua men jaggu gikk det:)
Sykt deilig og slippe noen medisiner og kliss:)
Lykke til dette går bare en vei:)
Har trua det må du å ha:)

Jeg testa positivt på rd 8 på kveldsurin :)

Jeg testa positivt på rd 8 på kveldsurin :)
Jøss, så kjapt.. :-) får vente til over helga med og teste... Venter jo mens neste fredag om en uke, sist jeg hadde frys i naturlig syklus så kom mens akkurat på forventet mens dagen, 3 dager før jeg skulle ha testet i følge sykehuset... Den 8 dagen var etter at du satte inn eller?

Jeg har også VELDIG trua på fer i naturlig syklus:)
Alle kropperer forsellige og selv om man ikke går på noen medisiner kan hjernen kødde litt når man veit man har satt inn egg:)

Jeg har ikke testa positivt før jeg tok fryseforsøk i naturlig syklus, hadde ikke så trua men jaggu gikk det:)
Sykt deilig og slippe noen medisiner og kliss:)
Lykke til dette går bare en vei:)

Har trua det må du å ha:)
Tusen takk :-) ja har trua, og går og tenker hver dag... Nå måååå det bare være min tur snart!!! :-)

Det var 8 dager etter ja, det vil si at dag 1 var insettdagen:)
Satt inn på en tirsdag og testa på onsdagen uka etter:)

Back
Topp