Murringer...

*IdaMor*

Elsker forumet
Sitter med mensmurringer... Og noe som minner om mageknipe :/ Litt usikker på om det er mageknipe og at det irriterer livmoren, som da skaper disse mensmurringene.. eller hva det er... Er jo bare typisk vist jeg ringer så gir dette seg før jeg kommer inn på sykehuset og jeg blir sittende der og føle meg dum.. eller så er det like så typisk at det er noe på gang, og det blir ks nå istede for neste uke... for da rekker ikke pappaen å være me...
Huff jeg tenker og overanalyserer sikker alt formye nå. Men tror jo at noe skal skje når det passer minst, og det er akkurat nå:P

Hadde det slik her om dagen. Ble i tillegg løs i magen (Sorry detaljer) og fikk ekstrem tissetrang. Trodde nesten det var noe på gang for kynnerne hagla på. Viste seg å være UVI, fy så vondt jeg hadde.

Livmoren øver seg jo på å trekke seg sammen, har og en del murringer som kommer og går, men det er lov å ringe føden om du er usikker!

Hadde det slik her om dagen. Ble i tillegg løs i magen (Sorry detaljer) og fikk ekstrem tissetrang. Trodde nesten det var noe på gang for kynnerne hagla på. Viste seg å være UVI, fy så vondt jeg hadde.

Har hørt værre detaljer ;) fikk det slik selv, skal se jeg også har UVI... lenge siden sist nå, har hatt det ofte i svangerskapet.

Livmoren øver seg jo på å trekke seg sammen, har og en del murringer som kommer og går, men det er lov å ringe føden om du er usikker!

Ja det er sikkert ingenting, jeg overanalyserer ALLE former for smerte og ubehag :P

Hatt en del menssmerter i det siste. Ikke noe jeg har ellers i livet. Og merker kynnerne mest nederst i magen nå om dagene. Men ikke så ofte de kommer. Så er det mye do gåing. Både 1 og 2. Slitsomt.

Hatt en del menssmerter i det siste. Ikke noe jeg har ellers i livet. Og merker kynnerne mest nederst i magen nå om dagene. Men ikke så ofte de kommer. Så er det mye do gåing. Både 1 og 2. Slitsomt.

Er ikke bare meg da :P Nei det er vel noe som skjer der nede, det er jo tross alt ikke så lenge igjen til noe skal skje for de fleste her inne nå ;)

Back
Topp