Murringer..

maysy

Betatt av forumet
Jeg har akkurat kommet i uke 34 og har begynnt å kjenne noe som minner om menstrasjons murringer...
Flere som opplever det samme?

Må også ta med at jeg er veldig tungpustet til tider, når jeg slapper av..
Og han ligger med hodet ned, og har gjort det noen  uker.

Er murringene noe som kan tyde på at ting er i gang? eller er det helt vanlig og en kan gå mange uker ennå?

Det er nok ganske vanlig... Jeg hadde maserier og murring fra uke 33-34 med nr 2, og endte med å gå på overtid... :-( Var helt utslitt og hadde noen turer til sykehuset der jeg var heeelt sikker på at noe var i gang! Den ene gangen fikk jeg en sovedose og riehemmende midler for å få en pause og hvile ut litt. DET var deilig det! :-) Håper jeg slipper unna maserier denne gang, men det er kanskje litt mye å håpe på.... Men: kan hende det har virkning på deg? Ville hørt med jordmor for sikkerhetsskyld! Lykke til! :-)

Har og litt murringer innimellom.
Men så lenge det gir seg, tenker jeg ikke så mye på det.

Er også tungpustet. Det er sykt tungt nå og lungene blir sammenklemt.
I tillegg så fant jeg ut i går at jeg har lav blodprosent, så det kan jo hjelpe etterhvert når jeg får den opp igjen =)

Har det slik jeg også. Jordmor sa det var normalt. Det er modning.

Jeg har det på samme måte. Er også tungpustet... veldig slitsomt syns jeg... Ikke lenge tillll... gleder meggggggggggggg 

Har det likedan jeg også. Helt utrolig at det bare er 6 uker igjen :)
Men merker mindre spark fra junior nå, er det vanlig? Kjenner mer at han snur seg enn sparking.

Back
Topp