murringer

jeasto

Andre møte med forumet
Hei :)

Noen som har  mens-murringer lignende mensen smerter? Hva skjer egentlig når man har det? Er det kroppen som begynner å gjøres klar til fødsel?

Jeg har det masse, men får det mest når jeg er sliten om kvelden.
Vet ikke hva det kommer av, men jeg kunne godt vært foruten :P

jeg får murringer i magen og korsryggen når jeg får kynnere...liker det ikke helt og skal spørre legen på onsdag hva hun tror om saken! 

Jeg har hatt murringer i ca fem uker nå, i følge legen min helt greit, bare at man blir sliten av det. Husker jeg hadde det slik sist gang også.

Å jeg som håpet på at det var et tegn på at ting var i gang, jaja, får bare smøre meg med tolmodighet da

Har hatt murringer i magen og korsryggen en mnds tid nå og er skikkelig slitsomt+ masse og konstante kynnere! Er vel kroppen som gjør seg klar til fødsel, kanskje? Aner ikke, aldri hatt det sånn da jeg gikk gravid med de andre?!

jeg har også sånne murringer,  akkurat sånn jeg pleier å ha  rett før mensen kommer. men det er et relativt nytt fenomen her da, er i uke 34, og har hatt det i noen dager, i kombinasjon med rosa-ish utflod (lovely).
tar det som et tegn på at det begynner å modnes der inne, babyen sklir nedover i bekkenet og det rives og slites litt ned mot åpningen vil jeg tro :-)  det jeg på min side ikke er så fornøyd med er at hun sitter på rompa enda.. :-/

Back
Topp