Murringer

Kakken

Forumet er livet
VIP
Flere enn meg som har mye murringer/"mensvondt"?

Har hatt endel siden lørdag selv, og er ganske ubehagelig egentlig. Og ikke moro når man bare sammenligner det med andre vondter.

Kakken skrev:
Flere enn meg som har mye murringer/"mensvondt"?

Har hatt det endel siden lørdag selv, og er ganske ubehagelig egentlig. Og ikke moro når man bare sammenligner det med andre vondter

jeg kjenner det av å til :/ men det går som regel over :) 
er det ikke fordi ting vokser inni oss osv?

Skriver for å lese...

countrygirl<3 skrev:
jeg kjenner det av å til :/ men det går som regel over :) 
er det ikke fordi ting vokser inni oss osv?

Jo, det er jo fordi livmoren strekker seg. Men når man ikke har opplevd det før så er det litt ekkelt. Hehe...

Jeg hadde en del akkurat i den tiden rett etter egget hadde festet seg, men det roet seg etter et par dager... 

Ja, har hatt det omtrent siden innsettet. Litt varierende i styrke, men kjenner noe hele tiden. Til tider temmelig vondt, i dag var det som kraftige menssmerter. Mye som skjer der inne tydeligvis!

Chuma skrev:
Ja, har hatt det omtrent siden innsettet. Litt varierende i styrke, men kjenner noe hele tiden. Til tider temmelig vondt, i dag var det som kraftige menssmerter. Mye som skjer der inne tydeligvis!

Ja, hadde jeg hatt mensen nå så tror jeg nesten jeg hadde tatt noe for det.
Skal bli godt når jeg blir litt bedre kjent med kroppen min og dette. Hehe...
Og jeg gleder meg til UL den 29.! 

Det svir veldig rundt navleområdet, aner ikke hva det kan være?? har noen av opplevd lignende?

Hittil i graviditeten har jeg stort sett hatt riving i magen, men i dag ar jeg hatt typiske menssmerter kombinert med kvalme... Ubehagelig, men jeg tar det som et tegn på at det foregår en del der inne ;)

Jeg har hatt sinnsykt vondt i magen de siste dagene. Sånn skikkelig menssmerter, så jeg må gå på do å sjekke at det ikke er blod liksom  Men det var sånn sist au

Back
Topp