Murringer

Gravidmamma2014

Elsker forumet
Har så utrolig med "mensmurringer" for tiden... er så redd for at det er tegn på at det er noe galt, men håper jo at det bare er de vanlige garvidemurringene som holder på å gjøre meg sprø...

Hver gang jeg går på toalettet sjekker jeg grundig og det kommer blod på papiret, men har ikke vært antydning...

Huff! Blir jo sprø av å gå å være redd for at det kommer til å gå galt... 

Skjønner hvordan du har det, Mistet selv i august, og denne gangen er jeg livredd for at det skal gå galt igjen. Så jeg går og tolker alt av symptomer ol.. ganske slitsomt, men skal på tidlig ultralyd neste mandag, så da håper jeg på å bli beroligget. :)

Ikkje noe kjekt å ha det slik! Merkar at eg er mykje meir bekymra no enn eg var med førstemann! Er redd for at kvar minste ting betyr noe negativt.. Håper eg slapper meir av etterkvart som vekene går:-) Noen har jo meir murringer enn andre! Slike ting er veldig individuelle:-)

Har det sånn jeg også. er ikke noe morro nei :(

Hadde sånn sist gang jeg var gravid også, men ta det rolig, HELT normalt!! 

huff da...
Alt jeg kan si:
Alt kommer nok til å ordne seg, prøv å ikke bekymre deg sånn. Men heller tenk på at snart bare snart skal du få bli mamma! ¨å du skal jo selvfølgelig bli værende her hele veien å la magen vokse i takt med alle oss andre vordene Juli Mammaer:)

Back
Topp