Murringer?

Badeand1984

Flørter med forumet
hei jenter!

Hadde aktivt lakenliv i og rundt eggløsning her den 24 oktober Har IKM den 6 November. Har kjent litt murringer der nede de 2-3 siste dagene. Er for tidlig å få mensen enda... Andre som har vært borti det samme, og har vært gravid? Må jo vente litt med å teste her da..Men kanskje...?

Hei !
Jeg har nettop funnet ut at jeg er så heldig å være gravid :) ca 5 uker påvei idag.

Vi har ønsker oss barn en stund, og jeg har følt på symptomer mens jeg har venten på mens.
Jeg hadde mensmurringer ganske lenge før forventet mens, men ingen mens kom, så jeg var gravid!! <3

....det som var er at jeg alltid har hatt mensensmerter og "symptomer på graviditet" selv om mensen har kommet. Har vært veldig like symptomer til meg. Ømme bryster, murringer, hummørsvigninger. Vanskelig å svare på, når det også er veldig individuelt.

Håper du er gravid, å la oss høre når du har testet :) Lykke til !!

Må bare spør dere drevne damer? ser dere to streker på den blå g testen?

Jeg vil ikke kalle meg dreven akkurat ! hehe, mitt første svangerskap.
meeen kan prøve å skryte på meg at jeg er autorisert helsesekretær og har jobbet en god del på laboratoriet på legekontor. Analyserer endel.

Jeg ser en svak strek der, men vil vel si den er litt usikker? Ikke vant med slike stix, ville tatt en test til :-)

Linn Christine skrev:
Må bare spør dere drevne damer? ser dere to streker på den blå g testen?

Jeg ser streken jeg =) jeg hadde også masse murringer

Hei jenter, I dag er jeg sinnsykt kvalm/uvell. Fikk mensen i sta 1 uke for tidlig. Blodet ser merkelig ut. Blanding av lyserosa/slimete/ noe mørkerosa. Har skikkelig smerter i magen- menssmerter som bare det. Klarer ikke sitte/ligge/gå rundt..vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. Lykktes ikke denne gangen.. :-/ Lykke til julijenter.. Blir vel å gå over på august 2011...

Hei. Jeg har en helt merkelig mensen i dag.. 1 uke for tidlig.. syns den har et helt annet utseende enn vanlig. Og har sinnsyke mennsmerter. Er det mulig at dette er en "festeblødning" som folk snakker så mye om innpå BV..?

Jeg har ikke opplevd festeblødning selv, så kan desverre ikke svare på dette :(

Men det er vell ikke normalt at du får mensen en uke for tidlig, eller?
Er det vanlig at du har slike smerter?

Krysser fingrene for deg <3

Hei. Det er uvanlig at jeg får mensen 1 uke for tidlig. Pleier å ha litt menssmerter dagen før jeg får mensen og 1 dagen av mensen. Føler dette veldig ubehagelig siden mensen er så rar... når jeg våknet hadde jeg rosa/slimaktig/noe litt mørkere blod(beklager detaljer), og nå er den lyserød/vannaktig. Som jeg skrev i tråden tidligere at jeg har hatt murringer i 2/3 dager... altså alt har begynnt 10 dager for tidlig. Syns det er rart...

Ja, det høres jo merkelig ut..

Jeg hadde murringer leeenge før forventet mens, og jeg var gravid. Men hadde ikke noe blødning (som jeg la merke til iallefall..)

Kan du ikke kontakte en lege å høre? :)

Kommer til å kontakte lege i morgen for å finne ut av dette. Blir litt bekymra når kroppen opptrer anderledes enn normalen.

ser ut som 2 streker :) Ta en til for  være sikker :D :D

Jeg har kjent masse murringer de siste dagene og det kjente jeg sist gang også og da viste det seg at jeg var gravid!! Krysser fingrene for at spiren sitter godt hos deg også!! Jeg har IKM 8 nov men starter testingen på fredag;o) Vi får oppdatere når vi vet mer!! Lykke lykke til

Hatt menssmerter i hele dag som har kommet og gått. Mensen er varierende..blør ikke så mye. Bare blod/vannaktig. Ringer legen i morgen.

Gelder meg til å høre ifra deg :)
Lykke til ! og jeg krysser fingrene for deg ;)

Back
Topp