Murringer...

1rosa+1til?

Elsker forumet
Syntes det er så rart at jeg har murringer bare på kvelden.. Og er mest kvalm på kvelden oxo????

Noen andre som har det slikt?

Tja. Trodde de fleste hadde morgen kvalme og spydde på morgenen. Jeg spyr på kvelden. Og merker mest stikk og murringer på kvelden også=)

samme her egentlig.. begynte o blir veldig bekymret ikveld, har sånn mensverk..[&:] og sånne strekkninger i livmodern.. [&:]

hehe bra jeg ikke er alene da :D hehe en blir jo helt rar av å tenke og gruble...

ORIGINAL: Lille Luringen

samme her egentlig.. begynte o blir veldig bekymret ikveld, har sånn mensverk..[&:] og sånne strekkninger i livmodern.. [&:]

uff da... ikke bra? har du veldig vondt?

jeg har noe som kan minne om veldigsvake mens smerter... men de gjør ikke direkte vondt...

ORIGINAL: nadja1986

ORIGINAL: Lille Luringen

uff da... ikke bra? har du veldig vondt?

jeg har noe som kan minne om veldigsvake mens smerter... men de gjør ikke direkte vondt...

de går sån frem o tilbake.. har gitt seg litt nå.. men hadde faktiskt vondt ista..[&:] men men man kan jo ha de da... uten at de ska være noe galt.. håper jeg

Sikkert ikke noe farlig...

Snakka med legen om det og eneste han sa var at husk at det er en baby som vokser inni der hehe

Du er nå ganske heldig sånn sett du også da;). Ikke at jeg klager på de jeg har. Litt mye hormoner kanskje, men ellers er det til å leve med[:)]

Hehe... ja, jeg er heldig så lenge spiren har det bra inni der[:)] Jeg tok test på fredag og da så i hvertfall alt bra ut[8D] Men ja, kunne vel tenkt meg et par symptomer. Men helt uskyldige da[8|][:D] Er tidlig i svangerskapet så kan ikke forvente mye enda[:)]

Vettu jeg er faktisk også vært mest kvalm på kvelden[:'(]
Trur jeg var hele døgnet sist[&:][8D][:'(]

Hadde du gått over IKM eller hva fikk deg til å ta testen hvis du ikke har noen symptomer? *Nysgjerrig*

Jeg er også mest kvalm på kvelden!! [:'(] Tre kvelder på rad nå har jeg vært skikkelig dårlig...[:'(]

Begynnelsen på dette svangerskapet var likt som mine to andre svangerskapene[:)] Jeg trodde tanta kom, men da det hadde gått 3-4 dager og det fortsatt bare var brunt og ikke hadde utviklet seg til rødt testet jeg og de ble positive[:)] Så det eneste som jeg har merket er at tanta ikke har kommet[:)]

Hadde du symptomer i dine andre svangerskap da? Eller kom de seinere?

ORIGINAL: Jaybird

Hadde du symptomer i dine andre svangerskap da? Eller kom de seinere?

Tja, jeg var vel kanskje litt ømmere i puppene enn jeg er nå. Ellers så ble jeg kvalm i uke 6 sist og i uke 7 måtte jeg sykemelde meg for jeg var så dårlig[:'(] Så håper jeg slipper det denne gangen[:)] Men det blir vel også sagt at nummer 3 kan være en liten luring og at det svangerskapet kan være veldig ulikt de to andre og det er det jeg mistenker nå denne gangen[8|][8D][:)]

Back
Topp