Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: vinternurk
åja...no worries, her er d murringer 24/7 så håper ikke d er et dårlig tegn...[8|]
Har hørt d andre skriver her og, at det er helt normalt og det skjer pga livmora utvider seg..
Jeg har kjent det siden 4+0 på begge sider, men mest på venstre siden. Siste to dager dratt seg til og blitt mere menssmertelignenede enn murringer....
Detta går bra neselo [;)]
-lyskemurrer`n-
ORIGINAL: Leyah
Jeg har hatt murringer og menssmerter helt siden vi satt inn egget.
Har blitt mindre de siste dagene, mer press og stikkinger nå.
Når jeg ble skrevet ut fra sykehuset igår sa jordmoren at lignende menssmerter er helt normalt [:)]
ORIGINAL: 3 små engler
Jeg har det jeg også... Og jeg blir skikkelig bekymra... Hehe, løper på do for å sjekke HELE tiden. Enda jeg egentlig vet at dette er normalt. Tror ikke det helt har gått opp for meg at vi virkelig er gravide [:D]
ORIGINAL: neselo
Jeg har det jeg også... Og jeg blir skikkelig bekymra... Hehe, løper på do for å sjekke HELE tiden. Enda jeg egentlig vet at dette er normalt. Tror ikke det helt har gått opp for meg at vi virkelig er gravide [:D]
hihi akkurat sånn er jeg også, men begynner å slappe litt mer av nå. Tror liksom ikke helt på det før magen begynner å vokse, og vi har vært på ultralyd å sett den lille [:)]
hihi akkurat sånn er jeg også, men begynner å slappe litt mer av nå. Tror liksom ikke helt på det før magen begynner å vokse, og vi har vært på ultralyd å sett den lille [:)]
Skulle ønske jeg også kunne begynne å slappe litt mer av snart. Sitter jo bare å kjenner etter om noe er som det ikke skal... Hehe.. Men forhåpentlig vis roer det seg når jeg får et par uker til på meg [:D]
Skulle ønske jeg også kunne begynne å slappe litt mer av snart. Sitter jo bare å kjenner etter om noe er som det ikke skal... Hehe.. Men forhåpentlig vis roer det seg når jeg får et par uker til på meg [:D]
Det skjønner jeg godt, kjenner etter den minste ting! Men i bunn og grunn så får man ikke gjort noe fra eller til- så jeg prøver å ikke tenke for mye. Men det er jammen ikke lett.. Men det går som det går![:)]