Er det fler som har det? Har dager hvor det kjennes ut som at mensen er rett rundt hjørnet. Av og til er det luft, men andre ganger er det rett og slett bare vondt. Er det fler som har det sånn?
Er 9+6 i dag
Er 9+6 i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Skulle akkurat til å opprette en tråd på dette selv. Er 9+0 i dag og den siste uka har jeg hatt vondt av og på. Har googla meg frem til at det er livmor som strekker seg, men blir jo litt bekymret alikevell. Flere netter jeg har våknet av at det gjør vondt, og det er av og på om dagen. I helga lå jeg rett ut hele lørdagen fordi det var så vondt. Plutselig så kniper det til og jeg får frysninger på hele meg og så går det seg plutselig til igjen. Har heldigvis min første svangerskapskontroll med jordmor på onsdag så gleder meg til å spørre henne. Kan det være at dette er vondere for førstegangsgravide siden livmora aldri har strukket seg før?
Eg hadde mykje meir murringer og ligamentsmerter med nummer 2 enn med nummer 1. Foreløpig ikkje fullt så gale som sist men kjenner det ein del ja.Ja! Skulle akkurat til å opprette en tråd på dette selv. Er 9+0 i dag og den siste uka har jeg hatt vondt av og på. Har googla meg frem til at det er livmor som strekker seg, men blir jo litt bekymret alikevell. Flere netter jeg har våknet av at det gjør vondt, og det er av og på om dagen. I helga lå jeg rett ut hele lørdagen fordi det var så vondt. Plutselig så kniper det til og jeg får frysninger på hele meg og så går det seg plutselig til igjen. Har heldigvis min første svangerskapskontroll med jordmor på onsdag så gleder meg til å spørre henne. Kan det være at dette er vondere for førstegangsgravide siden livmora aldri har strukket seg før?