Murringer og svingende kvalme

R84

Glad i forumet
Forrige svangerskap ble jeg kvalm rett rundt 4 uker og hadde det hengende i større eller mindre grad til uke 14, ingen murringer.

Denne gangen murrer og stikker det med (u)jevne mellomrom og kvalmen kommer og går (helt fin i perioder og så en dag der kvalmen merkes ganske godt) og dette begynte allerede 6 DPO. 

Andre med veldig forskjellige svangerskap? Og gikk det godt? Litt dårlig følelse denne gangen...

Jeg føler meg mer kvalm denne gangen enn sist. Spiser jeg ikke ofte nok kommer kvalmen! Å har masse murringer

I forje svnagerskap fikk jeg ekstrem svangerskaps kvalme med sykehus innleggelse nå og da. Nå har jeg heldigvs bare blitt uggen ( enn så lenge). I forje svangerskap på samme tid hadde jeg blitt innlagt på sykehuset,,,,

Har litt smerter jeg og, så tenker litt over det...uten ¨å prøve å stresse..... 

Med de to forrige spøy jeg flere ganger om dagen på denne tiden, kvalmen kom før IKM.

Med denne er jeg bare småkvalm og kvalmen kom etter positiv test som ble tatt da jeg var 5+5.

Jeg er fortsatt forundret over at det kan være så forskjellig.. og jeg er bare kjempeglad for at jeg ikke er dårligere.

Jeg hadda ikke en eneste kvise føre uke 12 med Emilie... Men nå har jeg fått noen og kjenner jeg er litt stresset :/

Back
Topp